אלמנטים חשובים בעיצוב הבית

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

עיצוב הבית כולל לא מעט החלטות לגבי צבעים, מרקמים וכמובן סגנונות. הכל מתחיל בבחירת ריצוף, אבל ממשיך גם להחלטות עיצוביות על חיפוי קרמיקה מתאים. מסיבה זו חשוב לדעת לתכנן בקפידה על מנת שכל האלמנטים העיצוביים ישתלבו אחד בשני.

בחירה מדויקת של מרצפות ועוד

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצובו של הבית הוא ריצוף. בחירה של סוג ריצוף כזה או אחר מצריך מאיתנו לתכנן באופן מפורט וקפדני. ריצוף הוא משמעותי מכמה היבטים: ראשית, על מנת להחליף ריצוף נדרשים משאבים שונים וקיים קושי להחליפו. ריצוף משפיע על אופיו של חלל הבית ועל המראה שלו. באמצעותו נקבעים האווירה והסגנון השורה בבית. ההשקעה בהתאמת ריצוף מתייחסת גם למחיר הגבוה שלו. מדובר למעשה באחד המרכיבים בעיצוב הבית בעל העלויות הגבוהות ביותר בזמן שיפוץ או בניה של הבית.

כל אלה מצריכים יותר ויותר שימת לב בבחירה של ריצוף. תשומת הלב רלוונטית גם מההיבט העיצובי של הבחירה. בשונה מאריחי קרמיקה אשר מתווספים לאחר שכבר בחרנו את סגנון הריצוף המועדף עלינו, ריצוף מתווה את הקו העיצובי של הבית כולו. סגנונות ריצוף קיימים הם גרניט פורצלן, פרקט וכן הלאה. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וכמובן חסרונות. ריצוף של גרניט פורצלן הוא כיום הבחירה המועדפת בתחום הריצוף בבית. סוג זה של ריצוף הוא מאוד קל להתקנה, התחזוקה שלו פשוטה ביותר לאורך זמן, הוא עמיד וחזק ושומר על המראה שלו לאורך שנים.

 

אילו חיפויים נבחר?

בחירת ריצוף היא רק אלמנט אחד מתוך מגוון של מרכיבים בעיצובו של הבית. מרכיב נוסף הוא כמובן קרמיקה. השימוש בסגנונות קרמיקה שונים מתאים הן עבור המטבח אך גם עבור חדרי האמבטיה. קרמיקה במטבח, ממש כפי שאנו בוחרים בסגנון ריצוף כזה או אחר, צריכה להשתלב באופן מלא בסגנון העיצוב השולט בבית. קרמיקה המיועדת למטבח צריכה להיבחר לאחר שמדדנו את קירות המטבח יחד עם האלמנטים השונים הקיימים בו – בצורה יסודית.

בחירת קרמיקה למטבח תיעשה מתוך מגוון יחסית רחב של אפשרויות. ניתן לבחור בפסיפס בגודל קטן או במשטח קרמיקה ענק. הבחירה בסוג כזה או אחר של אריח כמו גם בגודלו של האריח מאוד תלויה במראה אותו אנו מבקשים לייצר כמו גם בגודל המשטח אשר דרוש לנו. היבט נוסף אשר חשוב לקחת בחשבון הוא התחזוקה של אריחי קרמיקה לאורך זמן. במידה והקרמיקה במטבח גדולה, וככל שהיא תהייה יותר גדולה, כך יהיה יותר קל לנקות ולתחזק אותה באופן שוטף.

שימושים נוספים

מעבר לשימוש הנפוץ במטבח, קרמיקה בדומה לכל סוג אחר של חיפוי או ריצוף נמצאת גם בחדר האמבטיה. בחירת חיפוי קרמיקה בחדר האמבטיה צריך להתאים ליתר הדברים הנמצאים בחדר כמו גם לסגנון ריצוף כללי המצוי בבית. אריחי קרמיקה משמשים גם עבור ריצוף וגם עבור חיפוי, וניתן לשלב בין השניים. איך תדעו מה הסגנון המתאים ביותר? חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע העוסקים בתחום על מנת להבין באיזה עיצוב לבחור ומה יכול לשמש אתכם לאורח זמן – במינימום מאמץ ותחזוקה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום