הכל על תחזוקת חימום תת רצפתי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בימים אלו החורף כבר עוזב אותנו, אך אין זו סיבה לא לחשוב קדימה, אין זו סיבה לא לחשוב על כיצד תחממו את הבית בחורפים הבאים ואם אתם בונים את ביתכם בימים אלו, הרי שאתם זוכים להזדמנות חד פעמית להתקין את אחת משיטות החימום היותר בריאות, ירוקות, נוחות ונעימות, וזאת כי אם עוד אין לכם ריצוף, הרי שעוד ניתן להתקין מתחתיו חימום תת רצפתי, ומי שעוד לא מכיר בדיוק במה דברים אמורים, כנראה שעוד לא בדק לעומק את מגוון השיטות האפשריות, ולו כי בארץ אנחנו אומנם מתקדמים לא מעט במגוון תחומים, אך בכול הנוגע לחימום הבית נשארנו מעט מאחור, ולו כי לנורמה יש כוח עצום. מכאן בעוד שבאירופה שיטת חימום שכזו מהווה הצלחה לא קטנה לאורך עשרות שנים, הרי שבארץ רק בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד הנציגות לחימום תת רצפתי הולכת וגדלה. מכאן שאם אתם מוכנים מעט לפתוח את הראש, גם אתם עתידים להבטיח לעצמכם לא מעט חורפים מושלמים.

יעילות השיטה

מדוע מדובר בחורפים משולמים? ובכן כיוון ששיטת חימום תת רצפתי תמשיך לחמם אתכם גם כאשר בכול השכונה החשמל יקרוס, וזאת כי הרצפה ממשיכה לפלוט את החום גם כשעתיים שלוש לאחר שהמערכת מפסיקה לפעול (בין היתר נתון זה מהווה חיסכון באנרגיה), שיטת חימום זו מפזרת את החימום באופן אחיד בכל חדרי הבית, שיטת חימום זו מאפשרת ללכת יחפים, שיטת חימום זו אינה מייבשת את האוויר, שיטת חימום זו אינה יותר יקרה משיטות חימום אחרות ולעתים גם יותר זולה (במיוחד כאשר מתכנתים נכון את התרמוסטט החכם), שיטת חימום זו אינה פולטת לאוויר גזים רעילים, שיטת חימום זו אינה דורשת שום תפעול (מלבד תכנות ראשוני של התרמוסטט), שיטת חימום זו אינה צוברת אבק (ולו כי היא מתחת לפני השטח) ובנוסף שיטת חימום זו אינה מרעישה, כך שאין צורך לסבול מרעשי רקע טורדניים.

חיסכון

ציינו ששיטת חימום זו אינה יקרה יותר משיטות חימום אחרות ואף עשויה להיות גם יותר זולה, ולו כי המערכת ממשיכה להפיץ חום גם לאחר הכיבוי שלה, ובנוסף ניתן לתכנת את התרמוסטט כך שיעבוד בשעות בהן צריכות החשמל יותר זולה, אך פה גם יש להוסיף שלהבדיל ממגוון שיטות חימום אחרות, הרי ששיטה זו אינה נוטה להתקלקל, ועל כן אין צורך לא להחליף את מערכת כל כמה שנים ואף אין צורך להתרגל לקרוא לטכנאי כל שנה שנתיים, וזאת כי פשוט מאוד מדובר במערכת מאוד איכותית וכעדות לכך יש להסתמך על כמות שנות האחריות אותן החברה מעניקה. כלומר יש לצפות למעלה מעשרים וחמש שנות אחריות, וזהו נתון שלא ניתן למצוא לא כאשר מחממים את הבית עם מזגן ולא כאשר מחממים את הבית עם קמין. מכאן שאם גם השיקול הכספי לטובת המערכת – הרי שכל שנותר לעשות זה לבחור את החברה המובילה בתחום.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום