התאמת פיתרונות איוורור

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

מבנים שונים, בין אם מבנים חקלאיים או דווקא כאלה המשמשים בתעשיית המסעדנות, דורשים אוורור אינטנסיבי. קיימות כיום אפשרויות שונות ומגוונות לאוורור מבנה, ואלה יכולות להיות שימוש באוורור על ידי מפוח צנטרפוגלי או במצבים מסוימים ביצוע פעולת האיוורור על ידי מאווררים תעשייתיים. איך בוחרים באיזה פיתרון איוורור הכי כדאי? מה השימושים המתאימים עבור כל סוג של מפוח או מאוורר? ומה היתרונות בכל אחת מהאופציות? קיראו כאן.

שימושים נרחבים

השימוש באוורור באמצעות מפוח צנטרפוגלי נעשה במסעדות, בתי קפה ובמקומות נוספים הדורשים יניקה של אוויר חם וריחות. מפוח צנטרפוגלי מאפשר שינוע של אוויר על מנת לאוורר חללים. בכל מפוח נמצא מאיץ אשר מסתובב במהירות הנקבעת בהתאם למנוע. המנוע החשמלי הופך אנרגיה חשמלית לאנרגיה מכנית. הרעיון בשימוש באוורור באמצעות מפוח צנטרפוגלי ולא למשל באוורור על ידי מאווררים תעשייתיים הוא שהמפוח צריך לעבוד סביב השעון בכל יום. הוא צריך להיות עשוי מחומרים איכותיים ועמידים על מנת לעמוד בעומס ובאינטנסיביות של השימוש. על אף העובדה כי מפוח צנטרפוגלי עובד באינטנסיביות כה רבה, שימוש יעיל בו ומיקום נכון שלו יאפשרו לו להיות מאוד חסכוני. מפוח זה נמצא כאמור במרבית המקומות העוסקים במזון ובעוד תעשיות.

יתרונות השימוש במפוח

בשונה מעבודתם של מאווררים תעשייתיים, מפוח צנטרפוגלי הוא שקט ביותר בעת עבודתו. ניתן להתקין אותו ולא לחשוש מהפרעה לסביבת העבודה. כמו כן, מפוח מסוג זה הוא חסכוני ביותר מבחינת השימוש בו, והוא נחשב לחזק ביותר. גם ההתקנה שלו, על אף עבודתו המורכבת אינה מסובכת. ההתקנה של המפוח היא פשוטה ויש אפשרות להתקנה שלו במגוון מקומות. כפי שציינו, ההתקנה הפשוטה שלו מאפשרת גישה מהירה ופתרון תקלות במידת הצורך ביעילות ובנוחות. הבחירה בסוג כזה או אחר של מפוח צנטרפוגלי היא כמובן יותר מורכבת מבחירה של מאווררים תעשייתיים, אך יש מספר פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם. לפני הבחירה חשוב להגדיר אילו פרמטרים חשובים לכם בשימוש: לאיזה סוג של מבנה ועבודה הוא נדרש? והאם דרוש כאן מפוח שהתפקיד שלו דורש אמינות גבוהה יותר בשל אינטנסיביות השימוש בו? הגדרה של הפרמטרים החשובים תאפשר לכם להתקין את המפוח המתאים ביותר עבורכם.

תעשיות בהן יש צורך באיוורור

לא רק בתעשיית המזון דרוש אוורור, וקיימים מבנים נוספים אשר דורשים אוורור לפי צרכים מסוימים. כך למשל, תעשיית החקלאות מצריכה שימוש בעזרים שונים על מנת להמשיך ולהפיק את התוצרת שלה. בשונה מהתקנת מפוח צנטרפוגלי, מאווררים תעשייתיים משמשים בעיקר בחקלאות (דירים, רפתות, לולים וכן הלאה). התקנה של מאווררים תעשייתיים יכולה להיות חסכונית אם עושים שימוש במאווררים המתאימים בדיוק לצורך הספציפי. הכל תלוי בגודל המבנה אשר יש צורך לאוורר כמו גם בצורתו ובמיקומו. התאמה נכונה של מאווררים תעשייתיים מחזירה את ההשקעה ומאפשרת שימוש חקלאי יעיל יותר במבנה.

 

 

 

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום