שירותי ניקיון במסגרת חברת ניהול

ניקיון חברת ניהול

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אם המשרד שלכם מצוי במסגרת קומפלקס עסקי או בבניין משרדים מפואר, בוודאי אתם עובדים מול חברת הניהול בכל הקשור לתחזוקה וניקיון במשרדכם, זאת כחלק מהשירות שחברת הניהול מעניקה לכם בתור זו שמחזיקה ומנהלת את הבניין או המתחם. היות ושירותי הניקיון במשרד, אינם שייכים לחברת הניהול, אלא רק מנוהלים על ידה, רצוי להכיר כמה מן הזכויות שלכם כמקבלי השירות מטעמה ולדעת כי אם אינכם מרוצים מאיכות הניקיון, יש מה לעשות.

איך בדיוק עובד עניין שירותי הניקין דרך חברת ניהול?

חברת הניהול, במקרה של שירותי ניקיון לבניין משרדים או מתחם קניות, משמשת כמעסיקה של שירותי הניקיון. לאף חברת ניהול אין שירותי ניקיון משלה, אלא היא שוכרת עובדים של חברת ניקיון חיצונית שלהם היא משמשת כמעסיק. בתור שכזו, היא האחראית על ביטוח העבודה של המנקים הללו ועל אספקת הציוד המתאים לניקיון. לשם קיום השירות הזה כהלכה, עליכם להפגש עם חברת הניהול מיד עם הכניסה למשרד ולהבהיר להם לאלו שרותי ניקיון אתם זקוקים ומה הרמה. אם למשל המשרד שלכם הוא למעשה מעבדה המתעסקת בכימיה או רכיבים חשמליים, עליה להיות יותר ממבריקה..אם מדובר במשרד של עו"ד,הרי שניקיון סטנדרטי וחיטוי של השירותים והכיורים יספיק בהחלט.

התשלום בעבור הציוד, הביטוח והשירותים

חשוב שתדעו כי מי שאחראים להביא את הציוד לניקיון וגם לרכוש אותו כולל נוזלי השטיפה, חומרי החיטוי, מגבים, מגבונים ומפיות היא חברת הניהול בתור המעסיקה. אם חברת הניהול דורשת מכם תשלום בעבור ציוד זה, הדבר נחשב כלא חוקי בדיוק כמו הדרישה כי אתם כשוכרים זמניים תהיו אלו שאחראים לביטוח של עובדי הניקיון. אלו הם שני דברים שחברת הניהול לא יכולה לדרוש שתשלמו במקומה. מה כן חברת הניהול יכולה לדרוש מכם? אם נדרש שירות ניקוי יוצא דופן מן הרגיל כמו לדוגמא פוליש או שירותי ניקוי הכוללים שימוש בחומרי חיטוי יקרים במיוחד, אז רשאית חברת הניהול לדרוש מכם תשלום נוסף בעבור שירות זה. בכל מקרה, חשוב כי גם נושא שירותי הניקיון ותחזוקת הבניין יהיו מובהרים רשומים ובהירים מבחינת החוזה שנחתם מול חברת הניהול.

ואם לא מרוצים?

רבים הנמצאים תחת מרותה של חברת הניהול בבניין מסויים או מתחם עסקים כלשהו, חושבים כי שירותי הניקיון וכל שאר השירותים הניתנים על ידי חברת הניהול הן בגדר דבר שלא ניתן לשינוי. ואם לא מרוצים אין הרבה מה לעשות עם זה. ובכן, הדבר לא נכון. אם אינכם מרוצים משירותי הניקיון אתם בהחלט יכולים לפנות לחברת הניהול ולהתלונן בגין ניקיון ברמה ירודה, שימוש בחומרים לא מספיק איכותיים וכולי. גם אם אתם היחידים שמתלוננים, יתכן שזה לא יגרום להחלפת חברת הניקיון שעובדים איתה, אך כן למשל תנתן הרשות לקנות מוצרים איכותיים יותר לניקוי המשרד שלכם ללא צורך בחיוב שלכם כשוכרים ומקבלי השירות בעבור השימוש בחומרים הללו. בשל האופציות הללו לשיפור השירות, חשוב שלא להתבייש ולהשתמש בזכות הלגיטימית לדווח ולבקש לשפר את השירות אם אינכם מרוצים ממנו דיה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום