מה הכי חשוב לקבל מחברת ניקיון משרדים?

חברת ניקיון משרדים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

לא כל צוות יודע באמת מה אפשר לדרוש מכוח האדם שאחראי על  ניקיון משרדים. חברת ניקיון מקצועית מספקת אמנת שירות ברורה וסעיפים מוגדרים, אך אם יש לכם ספק לגבי איכות הניקיון של משרדכם, מומלץ שתקראו את המאמר הבא.

סדר וארגון הוא הבסיס

חברת ניקיון מקצועית חייבת לספק לצוות המשרד תכנית ניקיון ברורה. ניקיון המשרד מתבצע ברמה יומית, שבועית, חודשית ושנתית, וחשוב לציין כי במשרדים בהם התנועה היא רבה, תספקנה חברות ניקיון גם שירות דו יומי. מה כוללת תכנית הניקיון? את סעיפיה ניתן לקבוע רק לאחר שאיש צוות מטעם החברה יבקר במקום ויברר כמה פרטים חשובים כגון: מספר האנשים המאכלסים את המשרד באופן קבוע, מספר הלקוחות הפוקדים את המשרד מדי יום, מספר החדרים שיש לנקות ובאיזה שעות נוח שאנשי הצוות ינקו אותו בלי להפריע למהלך השוטף של העשייה במשרד.

כמו כן, על נציג החברה לברר לגבי אופי ההתנהלות של אנשי הצוות במטבח המשותף. באילו שעות עושים בו שימוש, האם מדובר בקפה בלבד או בשימוש במיקרו, טוסטר מקרר ושאר אביזרים (ארוחות חמות או קפה בלבד). באותה הזדמנות על נציג החברה לפקוד את חדרי השירותים ולברר לגבי מספר האנשים העושים בו שימוש (לצורכי משרד בלבד או שירותים ציבוריים של הקומה / הבניין). הנתונים הבאים חייבים להילקח בחשבון על מנת ששירות הניקיון של חברת ניקיון אכן ייתן מענה יעיל. תיאום ציפיות מאפשר זאת.

מה הכוונה תכנית יומית, חודשית ושנתית?

חברות ניקיון מספקות על פי רוב שירותים נלווים רחבים בתחום מעבר לפינוי האשפה הברור מאליו. תכנית לאורך זמן מספקת את כל הנדרש למקום. מדובר בניקיון חלונות חיצוני ופנימי, פוליש למרצפות, ניקיון ארונות, מקרר, משקופים ומתגי האור ושאר המקומות על פי מה שסוכם, ניקיון כיסאות ההמתנה בצורה יסודית תקופתית סדירה, ניקיון מיוחד לכתמי הקפה הנותרים בכוס לאחר שימוש עקבי וכדומה.

חשוב לציין שאיכות חומרי הניקיון משפיעה על איכות הניקיון. כלי ניקיון בלויים אינם מבצעים את העבודה כראוי וכך גם חומרי ניקיון שאינם מותאמים לאופי הניקיון. האם מדובר בתו תקן, האם מדובר בחומרים ידידותיים לסביבה? אלו שאלות הדורשות תשובה.

בסיכומו של דבר, מקצוענות נדרשת בכל תחום וכך גם בתחום הניקיון. חברת ניקיון מקצועית אמורה לספק שירות בכל נישה הנוגעת בנושא בצורה עקבית שאינה פוגעת במהלך התקין של העבודה במשרד.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום