ניקוי חלונות – איך לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בישראל ישנם המון אנשי מקצוע, אולי אפילו יותר מדי, שוק קטן, תחרות גדולה. את זה כולם יודעים. עובדה זאת משתררת היטב את הלקוחות, שנהנים ממגוון רחב של אפשרויות ובכך יכולים לבחון כל איש מקצוע עד שיגיעו למתאים ביותר.  כמובן שהקושי הוא על נותני השירות, שחייבים כל הזמן להשתפר במקצועיות ובאדיבות על מנת לקבל כמה שיותר פרנסה. בקצרה נסכם שמדובר בסיטואציה נפלאה לשני הצדדים, תחרות בריאה שמובילה לשירות מקצועי ככל הניתן.  במאמר זה נחלוק כמה טיפים נבחרים שיעזרו לכם לבחור את מנקה החלונות הטוב ביותר עבורכם.

 

ניקוי חלונות מהבחינה המקצועית

כל מי שמתעסק בניקוי חלונות אמור להיות מודע לציוד שלו, לדאוג לעבוד עם חומרי הניקוי הטובים ביותר ולא להתפשר על איכות באופן כללי. אחרי הכל, ניסיון וציוד מקצועי הם השילוב המנצח.

הציוד הנדרש לניקוי חלונות איכותי הינו:

 

  • מגב אגרונומי
  • סכין מיוחדת לניקוי חלונות
  • מוט טלסקופי
  • מרטיב חלונות משולב

ברגע שתדעו לשאול שאלות המגיעות מתוך ידע, כך תוכלו לשפוך קצת יותר אור אודות מנקה החלונות שאתם מדברים אתו ולדעת שלא קניתם "חתול בשק".

כשתבצעו שיחת טלפון עם מנקה החלונות הפוטנציאלי תארו בפניו את דירתכם, כדי שהוא יבין עד הסוף לאן הוא אמור להיכנס וידע להתכונן בהתאם. מספר חלונות בכל חדר, האם מדובר בחלונות הזזה או חלונות נפתחים, האם קיימות בבית זכוכיות כפולות והאם ישנן רשתות. ככול שתדייקו יותר כך המקום לטעויות יקטן.

 

אחרי שציינתם את כל הפרטים – המבחן מתחיל

כשמדובר בניקוי חלונות, ישנם מגוון של תחומים בהם כל אחד בוחר להתמקד. במשרדים, בדירות או בבתים פרטיים. אלו סביבות עבודה שונות והיחס לניקוי חלונות בכל סיבה משתנה.

נסו להבין את סוג ההתמחות של איש המקצוע אתו אתם מדברים, באיזה סביבת עבודה הוא בוחר לעבוד רוב הזמן, כך תוכלו לדעת בדיוק איזה שירות תקבלו.

לצורך העניין, אם בדירות הדגש הוא בהוצאה והחזרה של החלונות מהמסיבה בזהירות, במשרדים הדגש עשוי להיות שונה לחלוטין והיחס לחלונות עשוי להשתנות. לכן חשוב לברר את סוג הניסיון וההתמחות של מי שאתם מדברים אתו.

 

שיטת העבודה חשובה לא פחות

כמו שכבר אמרו לפנינו, ידע זה כוח. ככול שתדעו יותר, כך תהיו פחות מופתעים ויותר רגועים כאשר העבודה תתבצע.  נסו להבין שאת שיטת העבודה בצורה כללית על מנת לקבל קצת רקע על ההתנהלות, אין כוונה לרדת לרזולוציות ולהבין כל פרט, אלא לקבל קצת רקע. נסו להבין האם מדובר בסדר עבודה תקין ויעיל עם עמידה בזמנים מסודרת.

מקצועיות, יעילות ושירות אדיב הם השילוב המנצח לעבודה מצוינת, זה בדיוק מה שמגיע לכם לקבל. תוכלו לדעת ששכרתם את מנקה החלונות הטוב ביותר במידה ותדעו לשאול אותו את כל השאלות שציינו בפניכם במאמר זה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום