ניקיון משרדים חשוב בטח ובטח לפני העברת משרד

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

ניקיון לא מתמצה רק בחזות הפיזית של מקום. הוא ביטוי של תרבות חיים, של אסתטיקה, של הבנת הקשר הישיר שלו עם בריאות והיותו תנאי הכרחי לה. מתחם נקי מעיד על שימת לב לחזות המקום אבל הוא גם מעיד על הבנת חשיבות השקעת מאמץ ומשאבים בניקיון.

משרדים הם חלונות ראווה. לרושם האנושי שהם מותירים הן על העובדים בהם והן על מי שפוקדים אותם עשויה להיות השפעה מכרעת על היחסים האנושיים שיתפתחו בהם הן בשיח הפנים- ארגוני והן בשיח עם ספקים, לקוחות, אורחים ועוד.

חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון משרדים מצוידת בחומרי ניקוי ייעודיים לכל תכולת המשרד, חומרים איכותיים ובטיחותיים לשימוש, העומדים בתווי תקן האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים ביותר.

חברת ניקיון מקצועית ומנוסה מבצעת, בין השאר, חיטוי יסודי של המשרד, פוליש יסודי, שאיבת אבק באמצעות שואב תעשייתי עצמתי, ניקוי שטיחים יסודי, על פי צורך או דרישה החברה מבצעת גם ניקוי משרדים הנמצאים בקומה גבוה של בניינים רבי קומות.

סל של שירותי ניקיון משרדים

יתרונה המובהק של חברה מקצועית המספקת שירותי ניקיון משרדים בפרט ושירותי ניקיון בכלל הוא בכך שמרוכזים בה כל המשאבים הנדרשים לניקוי יסודי הנותן מענה על הדרישה והציפייה לניקיון כזה. היא מאגדת  בתוכה את משאבי הידע, הניסיון, השיטות, החומרים, האמצעים ויותר מכל – את אנשי המקצוע המאומנים ומיומנים בביצוע ניקוי משרדים, ובעיקר לפני כניסה אליהם בפעם הראשונה.

החברה ערוכה לספק שירותי תחזוקה וניקיון על בסיס קבוע. בכך מתייתר הצורך לערוך רשימה של שירותי ניקיון ( אשר לעתים קרובות יתברר לכם כי תורני היום המסוים 'הבריזו' והתחמקו מניקוי או שניקו כלאחר יד, כמי שכאפם שד, רק כדי לסמן V על יד שמם).

Crystal Cleaning – חברת  שירותי ניקיון ואחזקה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקיון.

לאחר שהסתיים הניקוי, אתם ודאי שואלים את עצמכם היכן ניתן לרכוש שירות העברת משרדים? התשובה פשוטה: חברת הובלות מצוידת בכל האמצעים הנדרשים להעברה מסודרת ומהירה של תכולת משרד בכל גודל שהוא ובכל כמות של ציוד. באמצעות משאיות ייעודיות להובלת תכולות רגישות, המחייבות זהירות יתרה בהעמסתה, בהובלתה ובפריקתה, היא ערוכה לתת שירות ללקוחות בכל מקום ובכל עת.

על מנת להבטיח את רציפות העבודה של המשרד מומלץ לתזמן את הניקיון ואת ההובלה כך שהמנקים יספיקו לנקות את המשרד באופן יסודי ותכף לסיום עבודתם יגיעו המובילים עם תכולת המשרד.

טיפ: אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בשירותי ניקיון. כאשר העבודה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שמקצועיות, אמינות, יושרה ושקיפות מהווים נרות לרגליהם, אתם, הלקוחות, יכולים לישון בשקט ולהתעורר בשלווה ולהתחיל יום חדש נוסף.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום