שטיחים נקיים מקיר לקיר

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

 

אם בעבר לא היו חברות ניקיון ופוליש וכל אחד נאלץ לנקות את הרצפה והקירות בבית העסק או בבית, כיום המצב השתנה מקצה לקצה ורוב האנשים שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית שמציעה שירותי ניקוי, פוליש וציוד ייעודי לשאיבת אבק, ניקוי חלונות וכן שטיפה ופוליש של המרצפות בבית ובמשרד.

 

נכון להיום ברוב המשרדים, בתי המלון, בתי האבות, מפעלי המזון והמוסדות הציבוריים בישראל יש רצפת פרקט או שטיחים מקיר לקיר. אלו מוסיפים מראה מרשים ומעניקים אווירה חמה וביתית לאותם מוסדות. בכדי שהם ימשיכו לספק את אותו אפקט חשוב לדאוג לתחזוקתם. תחזוקה של הרצפה יכולה להיעשות על ידי אנשי מקצוע מומחים מטעם חברה שמספקת שירותי ניקיון ופוליש מקצועיים או על ידי הלקוח וזאת לאחר שקנה את הציוד והתכשירים הייעודיים למטרה מחברה שמייבאת ציוד מקצועי וחומרי ניקוי. כאן השיקול צריך להתבסס על תדירות הניקוי, החומרים הנדרשים, רמת המקצועיות הנדרשת והתקציב של הלקוח. באם מדובר על ניקוי ופוליש בתדירות גבוהה ישתלם לעיתים לקנות מכונת הזרקה יניקה המיועדת לניקוי של שטיחים וריפודים בבניין החברה וסניפיה השונים. באם החברה מעוניינת בניקוי השטיחים והמרצפות בתדירות של פעם או פעמיים בשנה , ישתלם לשכור שירות ניקוי שטיחים עמוק של חברה חיצונית. שירות בו אנשי מקצוע בעלי ניסיון מגיעים עם כל הציוד והתכשירים הנחוצים ומתחייבים לתוצאה הטובה ביותר.

מנקה עם מגב
מנקה עם מגב

 

שירותי הניקיון הנפוצים ביותר

השירותים הנפוצים ביותר אצל לקוחות גדולים הם לעיתים ניקוי שטיחים עמוק בעזרת חברה חיצונית ושירות פוליש לרצפה. ניקוי שטיחים עמוק הוא שירות חיוני בכל מקום בו יש שטיחים, במיוחד אם מדובר על שטיחים מקיר לקיר. ריפודי הריהוט והשטיחים המכסים את המרצפות מוסיפים צבע למקום וסגנון מיוחד היוצר אווירה מיוחדת, אך כיוון שאנשים משתמשים בריפוד והולכים על השטיחים נוצר מצב בו חודר לכלוך ואבק לריפוד ולשטיחים, הריפוד משנה את הגוון הבוהק והמרשים שלו ולעיתים בוקע ממנו ריח מאובק. מסיבות אלו חשוב לתחזק את השטיחים והריפודים כראוי וזאת באמצעות ניקוי שטיחים עמוק על ידי מכונת הזרקה מיוחדת שמנקה ריפודים ושטיחים.

 

חשוב לקחת בחשבון שיש סוגים שונים של מכונות יניקה והזרקה לניקוי הריפוד והשטיחים בעסק ולכן חשוב (וזאת קודם לקנייה), לשבת עם מומחה בתחום שימליץ על המכונה הטובה ביותר לעסק. כמו כן, חשוב לוודא שרכישת המכונה מקנה אחריות, שהחברה בה קונים את המכשור מספקת גם שירותי תחזוקה וששירות הלקוחות עומד לרשות הלקוחות ברוב ימות השנה. קנייה נעימה!

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום