ניקיון משרדים

ניקיון חלונות בסנפלינג

ניקיון הוא ללא ספק אחד מתנאי החיים הבסיסיים ביותר, הן ברמה האישית והן ברמה הסביבתית. הניקיון משפיע לא רק על מצבנו הנפשי, על המוטיבציה שלנו ועל הרושם שאנו יוצרים בעיני אחרים, אלא גם על מצבנו הגופני ועל בריאותינו. סביבה מלוכלכת, מאובקת ומוכתמת גורמת לתחושות של דכדוך ודיכאון ועלולה לגרום לשורה של בעיות בריאותיות, כדוגמת: אסתמה, התפתחות זיהומים שונים והדבקה בוירוסים או בחיידקים. מסיבות אלה, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון ראוי לא רק בבית הפרטי אלא גם בסביבת העבודה שלנו. שכן, במקום עבודתנו אנו מבלים חלק גדול מחיינו. למקום העבודה ישנו גם תפקיד ייצוגי חשוב, כאשר לקוחות ובעלי עניין שונים פוקדים אותו מדי יום. במצב שכזה, חשוב מאוד לשמור על הניקיון ועל מראה המשרד. כדי לשמור על רמת ניקיון גבוהה ואיכותית, יש להקפיד על כללי היגיינה בסיסיים וגם להסתייע בחברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים.

שרותי ניקיון מקצועיים – חלק בלתי נפרד משגרת החיים של כולנו

שמירה על ניקיון ועל היגיינה במשרד היא, כאמור, חיונית ביותר; חדרי עבודה נקיים, מטבח מצוחצח ושירותים שנעים להיכנס אליהם משפיעים לטובה על המוטיבציה של עובדי המשרד וגם מונעים הדבקה בוירוסים ובחיידקים שונים. בהתאם לכך, חשוב ביותר לשכור באופן קבוע חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים. כמו בכל תחום מקצועי אחר, כך גם כדי לספק שרותי ניקיון ברמה גבוהה, נדרש שילוב של ידע תיאורטי מקיף בענף וגם של ניסיון נרכש. מעבר לכך, ישנם כמה מרכיבים שישפיעו באופן ישיר על התוצאות בשטח, כלומר, על סביבת עבודה נקייה, מבריקה ונעימה:

מקצועיות – תחום הניקיון, כמו תחומי עיסוק אחרים, מבוסס על ניסיון שנרכש בשטח וגם על ידע, כאשר השילוב של השניים הוא הבסיס למקצועיות. בהתאם לכך, חשוב ביותר שכל עובדי החברה, החל מהמנהלים, דרך המפעילים וכלה בעובדי הניקיון, יהיו מקצועיים ומנוסים בתחומם.
ציוד נלווה – גם ציוד נלווה הוא חלק בלתי נפרד מניקיון קבוע ומאחזקה שוטפת של המשרד ברמת היגיינה גבוהה. מעבר לשימוש בחומרי ניקוי איכותיים וייעודיים, שאינם פוגעים בסביבה, כולל הציוד הנלווה גם כלי עבודה שונים לצורך ניקיון מקצועי, כדוגמת: ציוד פוליש, ציוד נדרש לניקיון לאחר שיפוץ, שואבי אבק לניקיון שטיחים, סנפלינג לצורך ניקיון בגובה וציוד נלווה אחר.
שירותי ניקיון מקצועיים – מהם כוללים?

חברות המספקות שרותי ניקיון מקצועיים וברמה גבוהה לרוב מציעות קשת שלמה של שירותים נלווים:

  • ניקיון קבוע של משרדים בגדלים שונים, ניקיון מבנים,
  • ניקיון קניונים ואפילו ניקיון חניונים.
  • ניקיון לאחר שיפוץ.
  • הקמה של מערכות ניקיון ברמות שונות, בהתאם לדרישה.
  • שירותי הדברת מזיקים.
  • שירותי פוליש מסוגים שונים.
  • ניקיון שטיחים נרחב.
  • תחזוקה שוטפת של מבנים.