שרותי ניקיון מקצועיים – מתי ואיך מזמינים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

את שרותי הניקיון המקצועיים אנו פוגשים במקומות רבים כגון: מבנים ציבורים, בנייני משרדים, בנייני מגורים המעסיקים חברות ניהול ואף בתים פרטיים שמשתמשים בשירות באופן שגרתי או מדי זמן מה, בשורה התחתונה הם בכל מקום, הם יעילים ונותנים פתרון מעולה במקומות רבים שזקוקים לו מטעמים שונים.

למה ניקיון מקצועי?

ידוע שבעבר המושג ניקיון מקצועי לא היה קיים וכל אחד היה דואג לניקיון האזור שלו, בזמן שלו וביכולת שלו, שרותי ניקיון מקצועיים החלו לצוץ בשתי העשורים האחרונים יחד עם הקדמה שהחלה ונתנו פתרונות יעילים במקומות שהזמן או היכולת לא מאפשר לבצע זאת בעצמם, זה התחיל במוסדות ציבוריים בבתי ספר, בתי חולים  וכו' שקבלו שרותי ניקוי במשרה מלאה, המשיך עם בנייני משרדים גדולים וחברות, והמשיך גם לפן הביתי עם חברות ניהול ואחזקה לבניינים שכוללים ניקיון.

התחרות והמחירים השפויים בענף הביא גם בתים ודירות פרטיות להכניס שרותי ניקיון חיצוני ובכך לחסוך מעצמם עבודה רבה וזמן שיכול להתפנות לדברים חשובים אחרים שצריכים לעשות ובכך כל התחום החל בעליה מתמדת והתרחב לשירותים נוספים כגון: פוליש, ניקוי ספות, חידוש רהיטים וכו'.

איך בוחרים חברת ניקיון?

סדר וארגון, עמידה בלוחות זמנים, המלצות הם רק חלק ממה שצריך להרכיב חברת אחזקה וניקיון העובדת באופן מקצועי, אם זאת הפעם הראשונה שאתם מזמינים חברת ניקיון סביר להניח שאתם לא יודעים כל כך למה לצפות וחשוב לעשות שיעורי בית ולהבין מה בדיוק כולל הניקוי ומה לא נלקח בחשבון, צריך להבין תחילה שאנו מקבלים שירות מאנשים ולכן תהליך הניקוי לא תמיד יהיה באותה רמה, אך יש סטנדרט מסוים שתמיד צריך להישמר, כדי לבחור חברה שתשביע את רצונכם ובשל כך כדי לעשות סקר ובדיקה אצל שכנים ומכרים שמשתמשים בשירות ויכולים להמליץ על חברה כזו, אם אין לכם כזה נסו להתרשם תחילה טלפונית מאופי החברה והאנשים המנהלים אותה.

שימוש בחומרים ירוקים

עוד נתון חשוב הוא החומרים שבהם מתבצע תהליך הניקוי, חישבו לרגע שאתם או בני משפחתם נמצאים לא מעט שעות באזור עם זה בבית או במשרד שאותו מנקים וחלק מהזמן אתם נושמים את אותם חומרים שכרגע ניקו איתם, חומרים שלא מפוקחים עלולים אף להיות מסוכנים לבריאות, לכן כדי לוודא שהחומרים איתם עובדת חברת הניקוי הם ירוקים ובעלי תו תקן מאושר לשימוש.

לסיכום

בין אם אתם מזמינים שרותי ניקיון קבוע או רק לקראת החגים כדי לוודא שהחברה אותה אתם מעסיקים תדע לספק עבורכם את השירות בצורה טובה ויעילה, כיום יש לא מעט חברות שנותנות שירותים וברמות איכות שונות, סקר קצר ידע לספק עבורכם את כל המידע שאתם צריכים בתחום.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום