הדפסה על מגנט – אמצעי מיתוג ופרסום

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

שיווק באמצעות מגנטים היא אחת משיטות השיווק הפופולאריות ביותר בקרב עצמאיים רבים, בעלי עסקים וחברות גדולות. הסיבה לפופולאריות זו היא התוצאה המוצלחת של שיטה זו, קרי, גידול בכמות האנשים שפונים אל אותו בעל מקצוע או חברה בעקבות העובדה שהמגנט נעוץ על המקרר ופרטי ההתקשרות שמודפסים עליו זמינים להם מיידית.

משפחה מטיילת בטבע
משפחה מטיילת בטבע

קצת על המגנט

המגנט התגלה על ידי היוונים הקדמוניים והם גם אלו שהעניקו לו את השם מגנס. למרות זאת קיימת גם סברה שהמגנט התגלה על ידי חכמי סין העתיקה. במאה ה- 11 התחילו להשתמש במגנט באופן רציף. המגנט הותקן בתוך מצפן והספנים השתמשו בו על מנת לכוון את הספינות שלהם בים. במאה ה- 13 מדען צרפתי בשם פרגרינוס גילה שלמגנט יש שני קטבים, ב- 1600 איש המדע ג'ילברט גילה את התכונות המגנטיות של כדור הארץ, במאה ה- 18 התחילו לבצע כל מיני ניסויים במגנטים באנגליה ובצרפת, ב- 1820 גילה ארסטד הדנמרקי שזרם חשמלי יוצר סביבו שדה מגנטי ומספר שנים לאחר מכן הפיזיקאי הבריטי פארדיי גילה את תופעת האלקטרומגנטיות. אם כך, ניתן לסכם את הנתון החשוב הראשון, מגנטים חשובים לנו, שכן נעשה בהם שימוש מימי סין העתיקה ועד ימינו.

 

חברות רבות פונות אל עסקים מקצועיים שמציעים שירות הדפסה על מגנט. אמנם מגנטים עדיין מהווים חלק חיוני המותקן בחלקים שונים של כלים כבדים, (כמו למשל במנופים בהם משתמשים למטרת הרמת משאות כבדים), במצפנים, כחלק ממעגל אלקטרו מגנטי  בדלתות כניסה לבניינים ולמטרת ריפוי והקלה של כאבים שונים, אך בעלי מקצוע וחברות רבות הבינו שלמגנטיים יש פוטנציאל עצום גם בכל הקשור אל מיתוג ופרסום שירותיהם. הבנה זו מובילה  חברות רבות להזמנת כמויות גדולות של מגנטים מעוצבים, מדי שנה. יש חברות שמחליטות על מגנט ובו יהיה פרסום של המוצר החדש שלהם, אחרות מעדכנות את לקוחותיהם באמצעות מגנטים למקרר על הנחה אותה יקבל כל לקוח שיפנה אל החברה באמצעות קוד מיוחד המופיע על המגנט וישנן חברות ובעלי מקצוע שונים שמשתמשים במגנטים ככרטיס ביקור לכל דבר. בנוסף, בשנים האחרונות ניתן לראות גם מגנטים מאירועים רבים, מגנטים עליהם מודפסות תמונות המשתתפים באירוע עם בעלי השמחה.

 

לסיכום, מגנטים למקרר מהווים את השיטה הטובה ביותר לשווק, למתג ולפרסם מוצר, חברה או בעל מקצוע. בנוסף, הדפסה על מגנט עולה פחות מאשר שאר שיטות השיווק והמיתוג, דבר משתלם לכל אדם ולכל חברה.

 

 

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום