לכל הצפה יש פיתרון נקי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות רבות וכדי להתמודד עם "המצוקה", יש להערך לכך בהתאם. לעיתים ידע מקדים אותו רכשתם מבעוד מועד, הוא שמצליח למזער את המצוקה בזמן אמת. במאמר זה נספק לכם את המידע הרלוונטי לניקיון הרצוי והמומלץ לאחר הצפה.

כך תנקו את הבית לאחר הצפה

הצפת הבית מתרחשת על פי רוב בשל ליקויים במערכת הניקוז, בין אם זו סתימה בצינורות, פיצוץ בצנרת ועוד. הפעולה הראשונה הנדרשת לאחר הצפה היא גילוי מקור הבעיה ותיקונה ורק לאחר מכן נכון יהיה להתפנות לניקיון הבית, אחרת ההצפה תמשיך להפתיע פעם אחר פעם. אם הזמנתם אינסטלטור שלא הצליח להתמודד עם הבעיה, נכון להזמין ביוביות המסוגלות להתמודד עם תיקונים בסדר גודל שונה מאלו שיכול להתמודד איתם האינסטלטור.

לאחר שתוקנה וטופלה הבעיה, יש לבצע ניקיון יסודי ומקיף בבית. אין זה סוד כי הצפה אשר עולה מהביב מכילה ליכלוכים וזיהומים רבים וכדי "לטהר" את הבית לאחר הצפה העזרו בטיפים הבאים:

  • פנו את חלל בביתכם – הדבר הראשון והמומלץ ביותר הוא לפנות את הרהיטים מהחלל אליו זרמו המים שעלו מהביוב. ניקיון יסודי ככל שיהיה מבלי לפנות את הריהוט, יגרום לכם לפספס משטחים אליהם הגיעו המים מההצפה. את הריהוט הכניסו לחדרים אליהם לא הספיקו להגיע המים.
  • השתמשו בחומרי גלם איכותיים –סביר שההצפה העלתה איתה לכלוכים רבים ומגוונים, שחלקם מכילים חיידקים אלו ואחרים. שימוש בחומרי גלם נוגד בקטריות הוא הפתרון לניקיון איכותי לאחר הצפה. כדי שתצליחו להחזיר לביתכם את הסטריליות הנדרשת, יש להשתמש בחומרי הגלם המתאימים לניקיון מהסוג הזה ולא להסתפק בסבון הרצפה בו אתם משתמשים בכל שבוע לתחזוקת הניקיון בבית.
  • מכשור מתקדם להברקת הריצפה – אם יש באפשרותם להשאיל או לבקש מחבר של חבר ציוד מתקדם לניקוי יסודי הרי זה משובח, משום שישנם מכשירים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים ניקיון ברמה שיד אדם אינה יכולה להיות משגת.

לסיכום- קחו בחשבון כי ניקיון הבית לאחר הצפה ידרוש מכם להשקיע אנרגיות רבות, כוחות וזמני עבודה, אך במקרה של הצפה אין ברירה אלא לבצע את הניקיון הנדרש. אם אין ביכולתכם להשקיע את הנדרש, עדיף ואף רצוי להסתייע בחברת ניקיון מקצועית שתשיב לביתכם את הריח והסטריליות להם אתם מורגלים. 

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום