הרחקת יונים לצמיתות – אמת או מיתוס?

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

יש אנשים שטוענים שבעיית היונים והעטלפים הופכת להיות בעיה אקוטית כיום וזאת משום הבנייה האינטנסיבית בישראל וחיסול שטחי חקלאות. אחרים טוענים שתמיד הייתה הבעיה של יונים שקיננו במסתרי הכביסה, בגגות ובחלקים חיצוניים נוספים של בתים ומפעלים. כך או כך כל אותם אנשים מסכימים שהיונים מטרידות וחלק אף טוענים שהיונים מסוכנות ויש להרחיק אותם ואת העטלפים מסביבת הבתים והמפעלים. במאמר זה נסביר אודות היונים והעטלפים, האם הם באמת מסוכנים והאם ניתן להרחיקם לצמיתות או שמא מדובר על מיתוס.

משפחה מטיילת בטבע
משפחה מטיילת בטבע

יונים ועטלפים- מה אנחנו יודעים עליהם?

אנשים רבים אינם יודעים דבר או שניים אודות יונים ועטלפים. הם אינם יודעים שיונים חיות בלהק ולכן אין סיכוי שמא יונה אחת תשהה במסתרי הכביסה או על הגג שלכם. הם אינם יודעים שאותה יונה לבנה אינה היונה שהביאה את העלה של עץ הזית או בישרה על סוף המבול, אלא אותה יונה שמלאה לרוב בכינים, שמהווה נשאית של מחלות מסויימות שיכולות להיות מסוכנות הן לבני אדם והן לחיות המחמד שלהם, שהיונים מצליחות לזהם כל איזור משום הלשלשת שלהם, שהנהמות שלהן מדירות שינה ושהן נוטות לחזור לאותם מקומות בהם נוח להם כך שקרוב לוודאי שאם יהיה להן נוח על גג ביתכם, הן תשארנה שם לאורך שנים.

 

לגבי עטלפים, אנשים אינם יודעים שיש מינים רבים של עטלפים ושמדובר על יונקים. הם אינם יודעים שהסרט דרקולה וסדרת הערפדים אינן מבוססות על העטלפים והם אינם יודעים שרוב העטלפים לא רק שאינם מסוכנים אלא גם נחשבים כדבר חיובי וזאת משום שהם מפזרים זרעים ממקום למקום ומעודדים צמיחה של עצי פירות ועוד. אם כך נשאלת השאלה מדוע אנשים מזמינים את שירותיהן של חברות שמציעות הרחקת יונים לצמיתות או הדברת עטלפים אלקטרונית ללא רעלים. התשובה לכך היא שאנשים נרתעים מהקיא של העטלפים ומהתעופה שלהם ולגבי יונים, אנשים מעוניינים להיפטר מהזוהמה אותה הן משאירות ומהרעשים שלהן.

 

באם גם אתם מעוניינים למגר את ביקור היונים והעטלפים בסביבה החיצונית של ביתכם חשוב שתדעו כי כיום יש מודעות גבוהה בכל הקשור אל הרחקת יונים ועטלפים ללא רעלים. כלומר, יש שיטות חדשנית להרחקתן של היונים והעטלפים וזאת על ידי הדברת עטלפים אלקטרונית ללא רעלים אלא על ידי הדברה אלקטרונית שמגרשת עטלפים (ויונים) באמצעות גלי קול. כעת, שכל שנותר לכם להחליט הוא האם אתם מעוניינים למגר את התופעה של היונים ו/או העטלפים או לא. בהצלחה!

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום