חורף קר בית חם – חימום תת רצפתי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אומנם החורפים בארץ אינם קרים כמו באירופה, אך עדיין כאשר הטמפרטורות צונחות ובבית מתחילים לחוש צינה, יש צורך במענה ממוקד עבור הגברת התחושה החמימה. אי לכך טוב להכיר שלצד כלל השיטות היותר מוכרות, ישנה שיטה אחת מאוד יעילה, חסכונית ובעלת שורת יתרונות נוספים, שבארץ רק מתחילה לקבל את ההכרה לה היא ראויה. מי שמעט בחן את תחום החימום, בוודאי כבר מבין שמדובר בשיטת חימום תת רצפתי.

תזמון

שיטת  חימום תת רצפתי הינה שיטה מאוד חכמה ויעילה, אך מראש נציין שלא כל אחד יכול ליהנות ממנה, וזאת כי היא בעיקר אידאלית עבור מי שנמצא בשלבי בניית הבית, או לחלופין עבור מי שגם כך מתכוון לערוך בבית שיפוץ, או שמוכן להיעדר מהבית לתקופה של כמה ימים, וזאת כי מדובר בשיטה אשר מצריכה התקנה יסודית על כלל הרצפה, ועל כן היא דורשת זמן ואף כרוכה בלא מעט אבק.

שורת יתרונות

החוכמה הגדולה של שיטת חימום תת רצפתי טמונה בעובדה שהחום מתחיל מהנקודה הכי נמוכה, וכיוון שחום נוטה לעלות מעלה, אט אט כל הגוף מתחמם ובעצם כלל המבנה מחומם באופן שווה, כך שגם ניתן ללכת יחפים וגם ליהנות מחימום שאינו הולך לאיבוד בקומה העליונה. כמו כן חימום מעין זה ידידותי לסביבה, אינו תופס מקום מעל לפני השטח, אינו מייבש את האוויר, אינו מסחרר באוויר אבק, מאפשר שליטה מלאה על הטמפרטורה ואזורי החימום ובנוסף גם אם כל הרחוב מנותק מחשמל עקב סופה שמתחוללת בחוץ, הרי בית שמחומם באמצעות שיטה זו ימשיך ליהנות מאפקט החימום, וזאת כי לוקח בערך כ3 שעות עד שתחושת החימום מתפוגגת.

בחינה מושכלת

לצד העובדה ששיטת חימום תת רצפתי מאוד ירוקה, נוחה נעימה ואף בריאה, גם יש לקחת בחשבון שחשוב לבחון כראוי את החברה אשר מתקינה את החימום, ולו על מנת לוודא שהשדות האלקטרומגנטים מזעריים ככול הניתן, החומרים איכותיים, האחריות ארוכת טווח, ההתקנה מקצועית, השליטה מלאה ואך שבוחרים בחברה אשר מתמחה בשיטת החימום הרצויה, וזאת כי ניתן לבחור בין חימום תת רצפתי אשר מושתת על מים לבין חימום תת רצפתי אשר מושתת על חשמל, כאשר גם בנקודה זו ניתן למצאו שורת יתרונות וחסרונות עבור כל שיטה ושיטה.

התקנה מתחת לפרקט

באופן כללי חימום תת רצפתי מתאים עבור מגוון משטחים רצויים, ולמרות שרבים נוהגים לחשוב אחרת, נציין ששיטה מעין זו גם אידאלית עבור ריצוף כגון פרקט, אף פה יש לבחון שעובי הפרקט אינו עבה, וזאת על מנת למנוע בידוד יתר. כמו כן גם טוב לדעת שניתן להתקין את המערכת על גבי בסיס של רצפה קיימת, אך פה יש לבחון שהצוות מתמחה בסוג עבודה מעין זו ובמשמעויות השונות. בנוסף יש לוודא שמוכנים להיעדר מהבית לתקופה של מספר ימים.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום