כיצד עובדת טכניקת האיטום בהתזה

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

האיטום שפותר את כל הבעיות

איטום גגות הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שחייבים להתבצע בשיא המקצועיות. גג שאינו אטום יכול למרר את חיי הדיירים וזה נכון לגבי בנייני מגורים, בתי מלון, משרדים וכל מבנה אחר. האיטום יכול להתבצע בשלל צורות ושיטות כאשר האיטום הנפוץ ביותר הוא איטום בשיטת היריעות הביטומניות. אמנם האיטום הזה איכותי ביותר אך יש מקרים בהם לא ניתן ליישם אותו בגלל ריבוי הפרעות בגג או במצב בו הגג מאונך. טכניקת איטום בהתזה מאפשר לאטום גגות בצורה יעילה בכל מקרה בו אף שיטה אחרת לא אפשרית או שיש צורך באיטום מהיר ואפקטיבי.

כיצד עובדת טכניקת האיטום בהתזה?

  • טכניקת איטום זו מיושמת באמצעות מכונה מיועדת. המכונה ניידת ונוחה לשימוש אך דורשת ידע בהפעלה וידע באיטום נכון. חומר האיטום אינו מונח כמו ביריעות ביטומניות ואינו מחומם ונמרח כמו בזיפות גגות אלא נמצא במיכלים מותאמים ומותז על השטח אותו יש לאטום. כאן ניתן לבחור בין שתי אפשרויות כאשר אפשרות אחת מתיזה את החומר באמצעות צינור ואפשרות אחרת היא להיעזר במשאבת אוויר.
  • שיטת איטום יכולה להיות מיושמת באמצעות שתי דרכים. הדרך הראשונה היא להתיז את חומר האיטום ואז למרוח אותו. המריחה מתבצעת באמצעות מברשות מתאימות או רולר שמיועד למשימה וכך למעשה משיגים שכבה אחידה ביותר של האיטום מה שלפעמים קורה בצורה לא אחידה בזיפות גגות, לצורך השוואה. ההתזה מאפשרת מריחה אחידה ביותר וגם העבודה מהירה מאוד.
  • עבודה מהירה יותר מתקבלת על ידי שיטת היישום השנייה שכוללת שני פתחים. מפתח אחד יוצא מלח ייחודי ומפתח אחר יוצאת אמולסיה ביטומנית. שני אלו מותזים באותו הזמן וביחד מתקשים ומתגבשים לשכבה האטומה שאנחנו רוצים ליצור.

איטום מהיר ופשוט ליישום

איטום בהתזה היא אחת משיטות האיטום המהירות ביותר שיש. השיטה אינה נשללת בגלל מבנה גג לא מתאים שכן היא מתאימה לכל גג בשיפוע, גג מאונך או עם מתקנים רבים שנמצאים עליו ומקשים על עבודה רציפה. האיטום מתבצע במהירות ומחזיק מעמד לאורך זמן אך חשוב מאוד לבצע אותו באמצעות אוטם מנוסה ומקצועי כדי שבאמת כל היתרונות שלו יבואו לידי ביטוי.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום