סדק בקיר פנימי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

כך הקיר שלכם יכול להתכער

גם אם תשקיעו בקירות שלכם ותצבעו אותם בצבעים הכי יפים ואיכותיים, יכול להיות שיום אחד סדר קטן פשוט יכער ואל רק את כל הקיר אלא כל החדר עצמו. אם זה קורה בחדר השינה בפינה נידחת של החדר אתם עוד יכולים לנשוך שפתיים ולתקן אותו כשיהיה לכם זמן אך כשזה קורה במטבח במקום בולט או בסלון מעל הטלוויזיה יכול להיות שהעצבים לא יאחרו מלהגיע. הסדקים הללו בעייתיים מאוד ואמנם אתם יכולים לתקן אותם אפילו בעצמכם בלי להזמין שיפוצניק אך חשוב שתדעו מאיפה הם באים, למה הם קורים ומה יש לכם לעשות בנידון.

מה צריך לדעת על סדק בקיר הפנימי

  • הסדקים שקורים בקירות מתחלקים לשניים. יש סדקים חיצוניים שבדרך כלל קורים ממכה חזקה למשל מתזוזה של רהיט, או סדק בקיר הפנימי שפה יש כבר מנגנון פגיעה אחר. סדק בקיר הפנימי יכול להופיע מרטיבות חמורה שיש בקיר עד שהיא מחלישה את הלבנים עצמם. בדרך כלל רטיבות שנגרמת מפיצוץ בצינור שעובר בקיר יקרמו לדהיית צבע, לאחר מכן לקילוף הקיר ורק אז בשלב מאוד מאוד מתקדם יחמירו עד סדק פנימי שיכול להיראות מהסלון כקטן אך הוא למעשה די גדול.
  • סדק בקיר הפנימי מגיע גם בגלל הצטמצמות והתרחבות של בלוקים בגלל שינוי טמפרטורה. בגלל שהבלוקים מצטמקים כשיורדת הטמפרטורה השכבות ביניהן מתרחבות ונוצרים הסדקים. גם תזוזה של המבנה בעת רעידת אדמה או בשיפוצים יכולים להביא עד כדי סדק לא קטן שגם יספק תחושה מאוד לא בטיחותי בשהות בבית.

אסור שהבית ייראה מוזנח

אם יש בר אחד שאתם לא רוצים שיקרה זה שהבית ייראה מוזנח. אם אתם רוצים איכות חיים גבוהה, סדק פנימי בקיר חייב להיפתר במהירות בלי שהבעיה תתרחב. ברגע שלא תטפלו הגורם שגרם לסדק ימשיך להרחיב אותו ואז כבר יהיה קשה מאוד לטפל בו. סדק בקיר יכול להיות ממולא על ידכם ובאמצעות מעט מלא בפעולה לא מסובכת שמצריכה צביעה מחדש אך למי שאין זמן ורצון יכול להזמין שיפוצניק שיבצע את הפעולה תוך פרק זמן קצר מאוד.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום