ביובית – כרטיס ביקור

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אנשים רבים שומעים על אותה משאית גדולה שנקראת לפעולה כל פעם שיש בעיה בביוב אך הם אינם מבינים באמת על מה מדובר וכיצד היא יכולה לחסוך להם בכסף, זמן ועוגמת נפש. במאמר זה נציג את הביובית ונרשום בפני הקוראים מספר נקודות חשובות, שיוכלו לעזור להם בחיים באם הם נתקלים במצב בו יש להם הצפה בבית וזאת משום שהביוב עלה על גדותיו. הבה נתחיל..

הביובית שלנו

 הביובית היא כלי רכב (בדרך משאית גדולה מאוד בצבע כתום או צהוב) שתפקידו לשאוב נוזלים. קוראים למשאית זו בשם זה משום שהפעולה התדירה ביותר אותה היא עושה היא שאיבה של מי ביוב, ניקוי בורות שופכין וכל מה שקשור אל הביוב שלנו. למרות כל זאת משתמשים בכלי רכב זה גם במקרים בהם צריכים לשאוב כמות גדולה של נוזלים, כמו למשל מי גשמים ממרתפים ומקלטים וגם כאשר מעוניינים לשאוב בוצה וסוגים שונים של שמנים. אמנם כלי רכב זה אינו כלי הרכב אותו מזמין לקוח אחד בתדירות קבועה, אך עדיין חשוב מאוד להזמין אותו בעת הצורך מחברה אמינה ובעלת מוניטין בתחום, המבטיחה פתרון במקרה של הצפות ודליפות במהלך כל שעות היממה וימות השבוע על ידי מומחים בתחום ובמחיר סביר.

מה עושה הביובית?

 רכב עליו מותקנת מערכת שמאפשרת פתיחת סתימות, ניקיון של צינורות, שאיבת בורות שופכין ופעולות נוספות נקרא ביובית, אך הכוונה היא למעשה למערכת אשר מותקנת על כלי רכב זה. חשוב לדעת שהמערכת המשוכללת הזו נחלקת לשני חלקים:

  • משאבה– חלקה הראשון של מערכת הביובית הוא המשאבה שלה. כאן מדובר על משאבת וואקום עוצמתית.
  • לחץ מים– החלק השני של מערכת זו הוא אותו חלק שאחראי על הייצור של לחץ מים גבוהה במערכת.

מערכת עוצמתית זו מבטיחה במקרה של סתימה כי היא תשאב את כל הלכלוך והנוזלים באמצעות הוואקום  ומערכת המים תנקה את אותו צינור בו קיימת הסתימה.

חשוב לדעת

  • ציוד נלווה– תמיד חשוב לוודא שכאשר מזמינים את שירותיה של הביובית החברה מספקת גם ציוד ואבזור נוסף שנדרש על מנת לפתוח את בורות הביוב.
  • משאית– תמיד יש לוודא שלמשאית יש רישיון בתוקף והיא מתוחזקת ובטיחותית בהתאם לחוק.
  • אנשי מקצוע– חשוב לוודא שאותו אדם שנוהג ומתפעל את הביובית מנוסה בהפעלת מכשור זה ויכול להבטיח את התוצאה הטובה ביותר.

חשוב לדעת שברוב המקרים האינסטלטור הוא זה שיבדוק את הבעיה ויגיע להחלטה האם יש לשכור את שירותיה של הביובית או שמא הוא יכול להתמודד עם הדברים בעצמו.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום