ניקוי דשא סינטטי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

הבחירה בדשא סינטטי מתבצעת על פי רוב בשל העובדה ששתילת דשא טבעי דורשת תחזוקה רבה ויקרה. דשא סינטטי לעומת זאת, מאפשר לדיירי הבית ליהנות מסביבה ירוקה וכמעט טבעית, תוך השקעה מופחתת בעלויות התחזוקה. על אף החיסכון בתחזוקה, יש צורך לבצע מידי תקופה ניקוי לדשא הסינטטי וזאת כדי שהוא ישמר ויחזיק מעמד לאורך זמן, בעיקר אם מונח עליו ריהוט והילדים נוהגים להתרוצץ על גביו במהלך היום יום.

כך תתחזקו את הדשא הסינטטי

בדיוק כפי שאתם מנקים מדי שבוע את הרצפה בביתכם, כך עליכם לנהוג כלפי הדשא הסינטטי. בשלב הראשוני והבסיסי, עליכם לטאטא את הדשא הסינטטי ולהסיר את הליכלוך שנלכד בין החריצים והרווחים שנוצרו בין הסיבים המרכיבים את המדשאה הפרטית שלכם. לאחר שטאטאתם את הדשא, נכון לשטוף אותו במים (אפשרי באמצעות צינור) ואם מים לא נכללים בתהליך הניקיון שלכם, אתם בהחלט יכולים להשתמש בשואב אבק ייעודי וללכוד את הליכלוך שהצטבר. קחו בחשבון כי אחרי אירוח מוצלח של חברים או אחרי שבוע שלם שהכלב מסתובב על המדשאה מבלי שאף אחד התפנה להוציא אותו לסיבוב, סביר שהדשא התמלא בלכלוך אותו יש להרחיק מהמשטח.

שימו לב! לא כל שואב אבק מתאים לניקוי שטיחי דשא סינטטי אלא עליכם להיעזר בשואב אבק ייעודי למדשאות. אם אין בהישג ידכם שואב אבק ייעודי ובחרתם שלא להסתייע בעזרתם של חברות ניקיון, אתם בהחלט יכולים לרכוש מטאטא ייעודי למדשאות ועם מעט מים וסבון לבצע את העבודה בכוחות עצמכם.

שיקום דשא סינטטי

ישנם מקרים אשר ידרשו מכם לבצע שיקום ליריעות הדשא אותם הנחתם בגינתכם הפרטית. משום שהמדשאה חשופה לתנודות ותנועות רבות (לרבות הליכה, הנחת ציוד ועוד), אך טבעי שהמשטחים והסיבים המרכיבים אותם יאבדו מגמישותם. הלחץ אותו יוצרות הפסיעות והריהוט המונח על גביו, גורם לסיבים להתכופף. על מנת שהדשא לא יראה שטוח ולא מטופח, יש בשלב הראשון לנקות את המשטחים היטב, כך שכל הלכלוך שהצטבר בקרקעית הסיבים יצא אל מחוץ למדשאה. שימו לב כי הלכלוך הוא גורם מספר אחד ליציבות או ליתר דיוק לאי יציבות של הסיבים. לאחר שניקיתם את הסיבים, עברו בעדינות על גבי המשטחים באמצעות מגרפה בניגוד למצב האנכי בו שוכבים הסיבים, כך תוכלו למעשה להחזירם למצבם המקורי. חשוב מאוד לבצע את כל הפעולות בעדינות ומבלי לפגוע בתקינות הסיבים.

לסיכום, ניקוי דשא סינטטי, נחשבים קלים יחסית ומעניקים תמורה נאה. הקפידו לתחזק נכונה את משטחי הדשא שלכם.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום