ריצוף לבית – עולם של סגנון ועיצוב

ריצוף לבית

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

באחת מתכניות העיצוב המצליחות בארצות הברית נעשה ניסוי מרתק: נבחרו מספר בתים מהודרים ומעוצבים והוחלף בהם באופן מוחלט הריצוף. התוצאה הפתיעה אפילו את אלו שכבר הבינו את חשיבותו של ריצוף לבית למראה הכללי. המסקנה הייתה ועודנה ברורה: לריצוף הביתי יכולת מדהימה לשנות את חזות הבית, את האווירה אותה הוא משדר, את התחושות שהוא מייצר, מהקצה אל הקצה. אז איך תהפכו גם אתם את הבית שלכם לארמון של ממש בעזרת ריצוף חכם? התשובות מיד.

סלון
סלון

איך לבחור ריצוף לבית?

כאשר עומדים בפני החלטות בנוגע לריצוף לבית, יש לשים דגש על מספר נושאים חשובים. ראשית, חומר הריצוף. אין ספק, ההחלטה החשובה מכולן. מגוון החומרים האפשריים הלך והתעצם בעשור האחרון, אך גרניט פורצלן נותרה הכוכבת הגדולה של הישראלים. ריצוף חזק במיוחד, אינו רגיש לפגיעות ושריטות, בעל מאות דגמים, צבעים וסגנונות ומחירו – מהנמוכים בשוק. הכוחות העולים של תחום הריצוף הם החומרים המדמים, בראשם הריצוף דמוי העץ, אשר יוצר מראה כפרי וחם, ומעט מאחוריו – דמוי האבן. שנית, סוג הגימור. האפשרויות הן מט, מבריק או משהו בין שניהם הנקרא לפאטו. הבחירה בין שלושתם די מאוזנת בארץ ובעולם ותלויה בטעם האישי, בסגנון הרצוי, בגודל הבית ופרמטרים נוספים. מומלץ להתייעץ עם מומחי עיצוב. שלישית, גודל האריח. הסטנדרטי הינו 60 על 60 ס"מ, אך אריחים גדולים יותר יוצרים תחושת פתיחות ומרחב. רביעית, קורלציה בין ריצוף החללים הסמוכים בבית. חייב להיות קשר עיצובי בין החדרים הסמוכים, אחרת יווצר סגנון עיצובי מבולבל ולא מוגדר.

אם את מה שהתרחש בעיצוב הביתי הישראלי ב-30 השנים האחרונות אפשר לכנות "שינוי מהותי", את מה שקרה במטבח ניתן להגדיר כ – "מהפכה". מעיצוב מינימליסטי, פשוט וסגפני למטבחים מפוארים, טכנולוגיים ויוקרתיים. קרמיקה למטבח היא, ללא ספק, אחד מאבני היסוד המשמעותיים ביצירת אווירה לאזור. גם כאן, מגוון האפשרויות גדל משמעותית מאשר בדור הקודם, אך עדיין שולטים בראש החברים מגרניט פורצלן, עם קרמיקה עמידה, חזקה, קלה לניקוי ובעלת קשת רחבה של עיצובים. אריחים פשוטים יותר הם ה"פול בודי" המעניקים מראה רטרו, בעל קווים נקיים, תחזוקה נוחה ומחירים סבירים. סוגים נוספים של קרמיקה למטבח הם טראצו, רזינה, פלחי שיש ועוד רבים אחרים. גם תחום הקרמיקה למטבח נהנה ממספר אינסופי של דגמים בעזרתם תוכלו לייצר את סגנון המטבח הרצוי לכם – כפרי, מודרני, קלאסי, הייטקיסטי ועוד.

זכרו – ריצוף לבית וקרמיקה למטבח הם הבסיס לעיצוב פנים מושלם. בהצלחה!

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום