שירותי ניקיון משרדים – הבחירה הנכונה

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

המראה של המשרד יכול להעיב או להחמיא לתדמית החברה שלכם. משרד מוזנח שמעוצב בסגנון ישן ולא מחמיא ייצור רושם פחות טוב ממשרד נקי וריחני שמעוצב בהתאם לטרנד הסגנוני מודרני של המשרדים כיום. במאמר זה נספק לכם את כל המידע כיצד לבחור שירותי ניקיון, ביניהם גם שירותי ניקיון שמותאמים למשרדים. הבה נתחיל..

 

למה הבחירה כל כך חשובה?

בחירה מושכלת של שירותי ניקיון חשובה מאוד שכן היא זו שתוביל לתוצאה בה אתם מעוניינים. נכון להיום יש חברות ניקיון רבות כאשר חלקן מציעות שירותי ניקיון לסקטור העסקי בלבד, כמו למשל שירותי ניקיון חלונות לבנייני משרדים, שירותי ניקיון משרדים ועוד. במקביל יש חברות שמציעות סוגים שונים של שירותי ניקיון, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. בחירתה של חברה תמיד תושפע מהמוניטין החיובי שלה שמצביע על שביעות רצונם של לקוחותיה משירותי החברה, שירותי הניקיון אותם היא מציעה, מחירון השירותים השונים ופרמטרים נוספים. בחירה נכונה משמע תוצאה משביעת רצון.

 

בוחרים בחברה הנכונה

  • רישיון עסק- חשוב לוודא שהחברה בה אתם בוחרים היא חברה בעלת רישיון עסק.
  • שירותים– תמיד יש לברר מהן פעולות הניקיון הכלולות בכל אחד משירותי הניקיון והאחזקה אותן החברה מציעה. בנוסף, ההמלצה היא תמיד לברר האם החברה מציעה שירותים נוספים שיוכלו לשרת אתכם בשלב מאוחר יותר או במקביל להזמנת שירות ניקיון, כמו למשל ניקיון חלונות בסנפלינג, בדיקת איטום מבנים ופעולות איטום שיבטיחו לכם חורף ללא נזילות, שירותי פוליש שישדרגו את המראה של המשרד או המבנה המסחרי ושירותי תחזוקה של הבניין.
  • צוות עובדים– יש לוודא שצוות עובדי הניקיון אותם מעסיקה החברה מורכב מעובדים מנוסים בתחום.
  • חומרים– חשוב לוודא עם החברה שכל חומרי הניקוי שהיא מספקת הם חומרי ניקוי שמאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה וחומרים שמותאמים לסוג השירות הרצוי.
  • אחריות– תמיד יש לוודא עם החברה שהיא מספקת אחריות תפעולית על אותם שירותים אותם היא מבטיחה ללקוחותיה. במקרים בהם עובד ניקיון חולה ולא יכול להגיע ולנקות את המשרד החברה תתחייב לספק עובד אחר וזאת על מנת שלא יהיה מצב לא נעים בו בעלי המשרד יגיעו יום למחרת למשרד שאינו נקי.

 

לסיכום, בחירה נכונה של חברה שתספק לכם שירותים ניקיון, פוליש, ליטוש ופעולות אחזקה לבניין תבטיח לכם שהבניין/המשרד שלכם יראה בדיוק כפי שאתם מעוניינים ושכל לקוח או צרכן שייכנס אליו יתרשם לטובה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום