הקשר בין עיצוב סלון נכון לניקוי קל ויסודי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

עיצוב נכון של הסלון הוא חלק חשוב ביותר מעיצוב הבית כולו, במטרה להקנות אווירה נעימה. מלבד המשמעות של עיצוב יפה ומזמין בשיפור סביבת המגורים והאירוח, יש לכך גם משמעות נוספת שניתן ומומלץ לחתור אליה, ביצירת סביבה נוחה יותר לניקוי, סביבה שלא מצריכה מאמץ מיוחד בכדי לשמור בה על סדר, אסתטיקה וניקיון.

טיפים לעיצוב נכון

עיצוב פנים מודרני של הסלון או חדר המגורים יכול להתבסס על כמה וכמה נקודות התייחסות. גם מי שאיננו מעצב פנים במקצועו, יכול להגיע לתוצאות מעולות מבחינה אסתטית וגם ליצור אזור קל לניקוי – בהתבסס על כמה טיפים לעיצוב פנים מודרני של הסלון. בין היתר כדאי לשים לב לדגשים כגון: הימנעות מרהיטים כבדים, שימת לב לחללים נפרדים ועוד.

הימנעות מרהיטים כבדים

בעבר היה מאוד מקובל לרהט את הסלון תוך שימוש ברהיטים כבדים ומגושמים, כגון – סלון עמוס למראה עם מערכת ישיבה כבדה, מזנון גדול ממדים ושולחן שתופס שטח רב. כיום, פרקטי ונכון יותר להימנע מרכישה של פריטי ריהוט מרובים בעלי מבנה מסיבי. גם מי שבכל זאת מוצא שולחן או ספה גדולי מידות, טוב יעשה אם ישלב זאת עם רהיטים נוספים בעלי מראה קליל יותר ופחות כבד.

לא קשה להיווכח שרהיטים קלילים יותר גם משפרים את המראה הכללי, כמו כן, הם יוצרים מראה מרווח בכל הבית ובפרט בחדר המגורים ובסלון וגם מסייעים לשמירה על סדר וניקיון. כאשר קל להזיז את הרהיטים או לבצע ניקוי מתחתם, כאשר אין משטחים גדולים של אבק שמתאסף, הכל נראה נקי ומצוחצח יותר לאורך זמן. במצב כזה, אפילו ניקוי יסודי נעשה בצורה קלה, פשוטה ומהירה יותר.

סלון אחד – כמה חללים

דרך נוספת לשלב עיצוב פרקטי, ניקוי קל ושמירה על הסדר מבוססת על התייחסות לסלון כאל אזור בעל חללים שונים. באמצעות סידור נכון של שולחן הסלון ומיקום מערכת הישיבה ובאמצעות מיקום נכון של מדפים או מערכות אחסון שונות, ניתן ליצור אזורי התייחסות שונים. כך, אזור הישיבה המרכזי יהיה בקונספט נפרד ממתחם הכניסה לדירה או לבית, פינת עבודה תופרד מאזור האירוח והסלון יהיה מאובחן כנבדל מהמטבח, גם כאשר מדובר בחלל פתוח.

הפיכת הסלון למעוצב באופן פרקטי מכמה חללים מאפשרת סביבה הוליסטית, זורמת וקלה יותר לסידור ולניקוי מעצם טבעה. כך, הופכים את הסלון לאיכותי, יפה, נעים ונקי בהרבה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום