הכנת בטון לצרכים שונים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

תעשיית הבניה והתשתית בארץ מסתמכת על אספקה של חומרי גלם, כאשר הבולט בהם הוא הבטון. עבור כל מפעל בטון קיימים תחומי התמחות שונים, עליהם ניתן למנות את הבטון המובא, חומרי מחצבה, שירותי הובלה בתפזורת, אספלט ופיזור של אספלט. קצת קשה עד בלתי אפשרי לדמיין את ענף הבניה בישראל ללא מפעלי בטון הפועלים כל העת לייצור ולאספקה של חומרי הגלם הדרושים לבניה.

 

בטון לצרכי עיצוב

הבטון משמש רבות גם עבור צרכים אדריכליים. בטון אדריכלי הוא סוג הבטון אשר עושים בו שימוש בעיצוב אדריכלי. השימוש על פי רוב הוא בבטון לבן, או בבטון אשר הוסיפו לו חומרי צבע שונים. ייצורו של הבטון הלבן מתאפשר באמצעות מלט לבן ובתהליך נמנעים מערבוב המלט עם אפר פחם. יצור בטון אדריכלי אף הוא נעשה בתוך מפעל בטון המתמחה בכך. ייצור של בטון אדריכלי צריך להיעשות ברמת גימור גבוהה, וניתן ליצור אותו במגוון של גימורים: חלק, מחוספס, מודפס וכן הלאה. כדי ליצור צבעים נוספים, מוסיפים בתהליך היצור בתוך מפעל בטון, פיגמנטים שונים הצובעים את הבטון ומעניקים לו את הצבעוניות הדרושה. בקרת איכות בכל הנוגע לייצור בטון אדריכלי היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, כמו גם הקפדה על אופן היישום של הנחת החומר בשטח.

 

איפה ייעשה השימוש בבטון?

השימוש בבניה עם בטון אדריכלי יכול להיעשות בכמה אופנים. בטון זה יכול להיות חלק מרכיבים אשר אינם מיועדים לגימור נוסף, רכיבי בטון אשר מיועדים לצביעה ללא טיוח (כמו למשל בחניונים), בטון מודפס בהטבעה, תעלות בטון לתשתיות ופיתוח הדורשות גוון מותאם לסביבה, פסלים מבטון ועוד. בטון אדריכלי מיועד לשימושים רבים ולכן גם יכול לקבל צבעים שונים כפי שציינו. כל מפעל בטון אשר מייצר בטון לצרכים אדריכלים, מייצר אותו כך שיתאים ליישום שלו. בטון אדריכלי רגיש לתנאי מזג אוויר שונים, ולכן יש לקחת זאת בחשבון כאשר מתקינים אותו. כמו כן, יציקת הבטון צריכה להיעשות בצורה מסוימת ובאמצעים שמבטיחים שהפירוק והשחרור שלו ייעשו בצורה הדרגתית.

 

הבדלים בין יצרני בטון

כל מפעל בטון מייצר סוגי בטון שונים למטרות שונות. נדמה כי אין הבדל בין המפעלים השונים המייצרים בטון והאיכות היא אחידה בין כולם. יחד עם זאת, חשוב לבחור בעבודה עם מפעל בטון אשר מקפיד על סטנדרטים גבוהים בייצור וביציקת הבטון בשטח. לא רק כאשר מדובר בייצור של בטון אדריכלי. הקפדה על איכות גבוהה בייצור החומר, הבנה מוקדמת של הדרישות הייחודיות של כל עבודה ושימוש בטכניקות עבודה מתקדמות הן אלה אשר עושות את כל ההבדל. מפעל בטון בעל ניסיון רב שנים והתמחות בייצור בטון מסוגים שונים, יכול להבטיח שהעבודה אשר תיעשה על ידיו תהייה מוקפדת ותתבצע גם בקרת איכות החשובה כל כך בתחומי הבניה והתשתיות.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום