כל מה שחשוב לדעת על חימום תת רצפתי חשמלי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

מערכת חימום תת רצפתי מגיעה בשתי אפשרויות, האחת הינה חימום באמצעות צינורות חשמל והשנייה הינה באמצעות צינורות מים. חשוב מאוד לעמוד על ההבדלים בין שתי השיטות הללו, על מנת לקבל החלטה מושכלת ונכונה לגבי האפשרות שהכי תתאים לכם. לפניכם, כל מה שחשוב לדעת כל חימום תת רצפתי חשמלי.

 

עלות התקנה זולה

עלות ההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי חשמלי הינה זולה באופן משמעותי מזו של צינורות המים. מדובר בצינורות המוליכים בתוכם חשמל ובכך פולטים את החום אל הרצפה ומשם אל חלל החדר. ההתקנה הזולה היא בהחלט אלמנט שיש להתחשב בו כאשר אנחנו מחפשים להתקין מערכת חימום נעימה לבית.

חימום אחיד ונעים

איכות החימום של חימום תת רצפתי חשמלי הינה גבוהה. מדובר במערכת חימום המאפשרת לנו להחליט כמה לחמם והיכן לחמם, לקבוע את הטמפרטורה הרצויה לנו וליהנות ממנה בכל החלל, ולא רק בנקודת מוצא אחת. כמו כן, היתרון המשמעותי של מערכת חימום זו הינה באיכות האוויר שהיא מספקת, המערכת אינה מייבשת את האוויר ומעניקה לנו איכות חימום גבוהה במיוחד.

עלויות תחזוקה

עלות התחזוקה של מערכת חימום תת רצפתית חשמלית נחלקת לשני פרמטרים. הראשון הינו תחזוקה שוטפת או תיקונים, שעומדים למשך שנים ארוכות על אפס, מאחר ומדובר במערכת איכותית ביותר עם מינימום של בלאי ואין צורך בתחזוקה מיוחדת על מנת ליהנות ממנה. הפרמטר השני הינו עלויות החימום, אשר לרוב עולות בקנה אחד עם אפשרויות חימום אחרות, כמו מזג. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את גודל החלל ואת שעות החימום. האם אנחנו מחמים את כל הבית בו זמנית, או רק חדרים מסוימים, מהו שטח הבית ועוד. כל אלו נתונים שיש להתייחס אליהם.

 

מערכת חימום תת רצפתית חשמלית הינה מערכת איכותית ובטוחה המספקת לנו איכות חימום גבוהה במיוחד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לעמוד על עלויות התחזוקה בבואנו לבחור בין מערכת חימום הפועלת על צינורות חשמל או על צינורות מים – וכל מקרה לגופו.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום