מה עושים כאשר הגינה הופכת לביתם של מינים פולשים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

כולנו חולמים על בית צמוד קרקע ועל גינה יפה וירוקה הצמודה אליו. אבל כאשר אנחנו מגשימים את שאיפותינו, ואפילו עוברים להתגורר בסביבה ירוקה ופורחת – אנחנו עשויים לגלות לפתע שהחלום שלנו הפך לסיוט. זה קורה במקרים שבהם הגינה היפה שלנו מארחת שלא בטובתנו מינים פולשים – חרקים מזיקים שפגיעתם רעה. ישיבת הערב לאור העששיות שדמיינו הופכת לחוויה כואבת ומפחידה, וחששות מפני מחלות ועקיצות חודרים לתוך חיינו. זה הרגע שבו אנחנו נבקש לקרוא להצלה שירותים של הדברת מינים פולשים אשר יסייעו לנו להתמודד עם הבעיה.

קחו למשל את נמלת האש הקטנה שנראית כמו נמלה אדומה קטנה ובלתי מזיקה. החרק הקטן הזה יכול לפגוע בכם בעקיצות כואבות ביותר – ואפילו לעורר תגובות אלרגיות חריפות אצל אנשים מסוימים. האם יתכן שתחיו בחשש מפני נמלה? ואיך מתמודדים בכלל עם חרק שמגיע בכמויות אדירות כאלה? מסתבר שהדברת נמלת האש הקטנה היא עניין למומחים, כי כאשר המלכה נשארת בחיים היא תשקם את המושבה במהירות רבה. בנוסף, הנמלים הללו נוטות להקים כמה מושבות שכנות, כך שההשתלטות על המפגע דורשת בחינה מדוקדקת של השטח. לכל אלה יש להוסיף את עובדת היות הנמלים הללו מין פולש שהאדם מעוניין להדבירו לחלוטין.

לתבוע את הגינה שלנו בחזרה

לא רק נמלי האש יכולות להרחיק אותנו מן הגינה היפה שלנו. הדברת מינים פולשים תידרש גם כאשר אנחנו נאלצים להתמודד עם יתוש הנמר האסייתי שפלש אף הוא לאזורנו בשנת 2002. שמו הרע של יתוש הנמר האסייתי נובע מכך שהיתוש הזה הוא לא סתם מטרד כמו קרובי משפחתו – היתושים שמבקרים אותנו מאז ילדותנו. יתוש הנמר מעביר מחלות מסוכנות כמו קדחת דנגי וקדחת הנילוס המערבי, ואנחנו חייבים להתגונן מפניו בכל האמצעים. גם ההדברה במקרה הזה דורשת מומחיות ותכנית פעולה מדויקת ומתאימה.

אם כך, שירותי ההדברה הנדרשים להרחקת מזיקים מן הגינה שלנו אינם דומים בהכרח לשירותי ההדברה המוכרים לנו שפועלים נגד מקקים, עכברים, חולדות ומזיקים דומים. למעשה, יש לבחור מדבירים שמתמחים במינים פולשים ושמסוגלים להשתלט על שטחים גדולים ולנקות אותם. כאשר אתם בוחרים בחברת ההדברה אל תתפשרו על ידע וניסיון – חפשו חברה שמסוגלת למפות את השטח ולנטר אותו. לאחר פעולת הניטור תוכלו לקבל ייעוץ ולבחור מסלול פעולה וחומרי הדברה מתאימים. החברה שאתם עובדים מולה צריכה לפעול במחויבות מלאה למיגור הבעיה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום