בחירת חברה לביצוע עבודות פוליש לרצפה

ניקיון חברת ניהול

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בעת חיפוש אחר חברה בעלת ניסיון וידע מתאימים, גורמי המפתח הבאים עשויים לסייע בבחירה מושכלת:

דעו את הרקע המסחרי של החברה.

רצפת בטון מלוטשת או טרצו מורכבת בדרך כלל מחתיכות קטנות של אריחים שבורים ושבבי שיש מעורבבים במלט עדין, מים ותוסף. לאחר מכן מניחים את התערובת על לוח בטון או תת רצפה שניקה עם כימיקלים מיוחדים כדי להפוך אותו לדביק יותר. אם כימיקלים אלה אינם מיושמים כהלכה, הריצוף עלול להיהרס על ידי בועות או לקפוא ולהיות לא תקין ולא לעבור בקרת איכות. רק חברה מקצועית שעובדת עם ציוד ניקיון מקצועי תדע לזהות איזה חומר מתאים לכל סוג של משטח עליו עובדים.

כמה זמן החברה קיימת.

הניסיון משחק תפקיד חשוב בהבטחת עבודה איכותית.

בדיקת ביקורות על החברה

זה גם נותן לכם מושג מה לקוחות אחרים חושבים על השירותים או המוצרים שלהם. תוכלו גם לבדוק אם הם חברים באיגודים מקצועיים, מכיוון שהחברות עצמה אינה מעידה על שיטות עסקיות טובות יותר.

בקשו המלצות.

החברה צריכה להיות מסוגלת לספק לפחות שלוש דוגמאות מוצלחות לפרויקטים המתנהלים כעת. הם צריכים גם לספק פרטי יצירת קשר עם לקוחות אלה, כך שתוכלו לראיין אותם באופן אישי על חוויותיהם.

בקשו עותק של הכיסוי הביטוחי שלהם.

זהו אינדיקציה לכך שיש להם את האחריות הראויה ואת ביטוח העובדים כדי להגן על עצמם ועל לקוחותיהם מפני נזקים או נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונות. בנוסף, זה גם מראה שהם מחויבים להגן על הנכסים שלעם כמו גם על של לקוחות עתידיים על ידי הוכחה שהם נקטו בצעדים הדרושים כדי למזער את חשיפת האחריות.

קבלו הצעת מחיר בכתב.

הימנעו מחברות שאינן מספקות תיעוד בכתב של התעריפים שלהן. הערכה צריכה לכלול מה כלול במחיר עבור כל סוג של ריצוף, כמה שעות יוקצו לחדר או מטר מרובע, מה כלולים דמי עבודה (לפני או אחרי העברת רהיטים), ואילו תעריפים לפי שעה כלולים. החברה צריכה גם לספק לכם את שם כל המוצרים שבהם ישתמשו על הרצפה שלכם, כמה זמן מובטח לכל מוצר, ועלות משוערת עבור כל סוג מוצר.

בקשה לראות דוגמאות של עבודותיהם הקודמות.

ודאו שהדוגמה דומה לפרויקט הריצוף שלכם בגודל, בהיקפו ובסוגו. הוא צריך להיות נקי מבועות או מכפור (ללא הוכחות לכתמים כגון כתמי חלודה), וכל התפרים צריכים להיות סומקים, ללא פערים. בנוסף, התפרים צריכים להתאים באופן מושלם מחדר אחד למשנהו.

לברר על תהליך הליטוש של החברה. ראשית יש לנקות את הריצוף היטב ולאחר מכן להכין אותו כראוי לפני שהוא מלוטש בעזרת תרכובת שוחקת דקה שמוסיפה שכבה דקה של שרף על גבי הרצפה. שרף זה הוא המעניק לבטון מלוטש את מראהו הזכוכית, ההופך להיות מוקשה לחלוטין שמונה עד עשר שעות לאחר החלת השכבה הראשונה. מריחה שנייה של תרכובת דומה מוחלת לאחר מכן על גבי הכיסוי הראשון שנרפא ומניחה לייבוש למשך עשרים וארבע שעות נוספות. במהלך תהליך זה, הוא עשוי להישחק קלות בכדי להבטיח שהשכבה השנייה תתחבר לשכבה הראשונה. לאחר מכן מורחים את השכבה הסופית עם כריות שהן כמעט לחות ונותנות לייבוש במשך עשרים וארבע שעות נוספות לפני שהיא שוב מלוטשת. תהליך זה הוא התהליך הבסיסי של ליטוש, חשוב לוודא שהחברה מספקת לכם את המידע וזהו אופן הפעולה שלה

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום