איך לבחור ספק שירותי ניקיון?

ניקיון חברת ניהול

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

הקלישאה אומרת שתל אביב היא עיר ללא הפסקה, אבל דבר אחד בהחלט משותף לתל אביב וגם ליתר הערים הגדולות בארץ: הן מלאות במשרדים. בין אם בבניינים רבי קומות, במרכז העיר או בכל מקום אחר. אז משרדים – יש, וצריך כמובן לנקות אותם. לבצע ניקיון משרדים בתל אביב או ניקיון משרדים בעיר גדולה אחרת דורש ממי שאחראי על כך לשים לב לכמה דברים חשובים.

מי משתמש בשירות?

ניקיון משרדים כולל בתוכו לא מעט משימות קטנות שהופכות את המשרד לנקי. כאשר מדובר על ניקיון משרדים בתל אביב, סביר להניח שיהיה מדובר בבנייני משרדים בעיקר, במקומות אשר מכילים מספר רב של מבקרים וכן הלאה. לכן, הדבר הראשון שכדאי לנו לשאול את עצמנו כשאנחנו מחפשים חברה לביצוע ניקיון משרדים הוא: מי קהל היעד של השירות. במידה ואתם אמונים על ניקיון בניין משרדים של חברה גדולה, סביר להניח ששירות הניקיון צריך לכלול את הדברים הבסיסיים: ניקוי שירותים, שאיבת אבק משטיחים אם יש ושטיפה. לצד אלה כדאי שלא לשכוח שגם את החלונות צריך לנקות ובמידה ומדובר במשרדים שבכולם מקבלים קהל באופן תדיר, חשוב לעבור מדי יום ולשטוף ביסודיות.

איך בוחרים נותן שירות?

בחיפוש אחר חברות ניקיון משרדים בין אם ניקיון משרדים בתל אביב, גבעתיים או יתר ערי המרכז, בוודאי תיתקלו בלא מעט נותני שירות אשר מספקים שירותי ניקיון מסוגים שונים. איך תדעו לבחור מה מבינהם הוא שירות ניקיון משרדים שמתאים לכם? הדבר הראשון שכדאי ללכת לפיו הן המלצות. אם אתם מקבלים המלצה ממקור אמין לגבי חברת ניקיון כזו או אחרת, כדאי ורצוי לבדוק אותה ולראות אם ניתן לקבל ממנה שירות. מעבר להמלצות, חשוב לשוחח עם איש או אשת הקשר של חברת הניקיון כדי לשמוע ולהכיר קצת את החברה והניסיון שלה. חשוב לשמוע איזה סוגי שירות הם נותנים. לא כל חברה המספקת שירות של ניקיון משרדים בהכרח מבצעת גם פוליש למשל. מומלץ לקבל פירוט של המשימות אותן חברת הניקיון מבצעת ולוודא שמה שאתם צריכים נכלל שם.

מה עוד חשוב לדעת

לא תמיד ניתן לדעת כאשר בוחרים חברת ניקיון משרדים, האם התוצאה הסופית תמצא חן בעינינו. אנחנו יכולים ללכת לפי המלצה על חברת ניקיון משרדים בתל אביב ולגלות שהעבודה ממש לא תואמת את הסטנדרטים שלנו. חשוב גם להיות קשובים לאנשים העובדים במשרד, לשמוע על איכות השירות ועל פרטים קטנים שאולי נעלמים מעיניכם. חברת הניקיון שאיתה תעבדו צריכה לקבל מכם משוב על איכות הניקיון ועל דגשים שונים לשיפור ולתיקון. קחו בחשבון זמן למידה הדדית של אנשי הניקיון את המשרדים ואת הסטנדרטים שלכם לניקיון. אם לאחר תקופה בה חברת ניקיון משרדים ביצעה את העבודה אך ממש לא על הצד הטוב ביותר, כדאי לחפש חברת ניקיון אחרת.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום