החשיבות של הפרטים הקטנים – גדולים

אנשים בבית מול המחשב

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בשיפוץ הבית או בבניה של בית חדש, אנחנו חושבים על הפרטים הגדולים: איזה רהיטים נבחר, מה הצבעוניות שאיתה נעצב, שבירה של קירות וכן הלאה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גם את הדברים הקטנים שחשובים לא פחות. עיצוב באמצעות פנל פולימרי או עם שטיח פי וי סי יכולים להיות שינויים קטנים – גדולים שהופכים את עיצוב הבית למשהו אחר לגמרי. בחיפוש אחר העיצוב המושלם, כדאי להתחשב גם באיכות החומרים וטיב ההתקנה של הפנל או השטיח. השאיפה שלנו היא ליהנות מהעיצוב לאורך זמן, עם כמה שפחות התעסקות.

התקנת פרקטים

חיפוי הריצפה באמצעות שטיח פי וי סי הפך בשנים האחרונות ליותר מעוד טרנד בעיצוב הבית. שטיח פי וי סי הפך להיות פופולארי בשל הדוגמאות המגוונות והצבעים האופנתיים. היתרון המהותי שלו הוא בשידרוג המראה של חדרי הבית, ולכן מומלץ להשקיע בהתקנת שטיח מסוג זה.
שטיח פי וי סי עשוי גומי מסוג מסוים וניתן לעשות בו שימוש עבור צרכים שונים בעיצוב הבית ובתעשיה. בדומה לעיצוב באמצעות פנל פולימרי, עיצוב הבית עם שטיח פי וי סי מכיל יתרונות רבים ולכן הוא הבחירה המועדפת על אנשי המקצוע בתחום.

יתרונות רבים ומגוונים

כפי שציינו, עיצוב עם שטיח פי וי סי בבתים פרטיים או במבנים תעשייתיים כולל יתרונות רבים.  ראשית, התחזוקה של חיפוי רצפה מסוג זה היא מאוד פשוטה וקל לנקות אותו. ניתן לבחור דגמים, טקסטורות וצבעים מתוך מגוון של אפשרויות. אפשר לדמות שטיח פי וי סי לחומרים שונים כמו שיש, עץ וכן הלאה. מעבר ליתרונות הויזואליים, חיפוי זה נחשב עמיד במיוחד בפני מים, לחות או חום ולכן מאפשר להשתמש בו בחדרי הבית השונים ללא חשש.

לאחר התקנת שטיח פי וי סי, רבים מעדיפים (ובצדק) להתקין פנל פולימרי. פנל זה מציג שילוב נהדר של יופי עם שימושיות. החומר ממנו עשוי פנל פולימרי עמיד לשריטות או למים ומאפשר להשתמש בו במשך שנים. בדומה לחיפוי פי וי סי, גם פנל פולימרי מגיע במגוון רחב של צבעים, צורות וגבהים. לא בטוחים באיזה סוג של פנל פולימרי לבחור? כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שיוכל לפרוס בפניכם את כל האפשרויות.

איך להתקין נכון?

 לא מספיק להחליט שאנחנו מעוניינים בחיפוי באמצעות פנל פולימרי או שטיח פי וי סי – צריך גם לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה. בחירת מתקין שטיח פי וי סי או פנל פולימרי או שניהם גם יחד, כדאי שתיעשה לאחר שקיבלתם המלצות על איש מקצוע המתמחה בכך. בקשו לראות דוגמאות של עבודות קודמות ואל תתפשרו על איכות העבודה ואיכות החומרים. המטרה היא שהתוצאה הסופית תחזיק לאורך זמן ותידרוש תחזוקה מינימלית וקלה. אתם ממש לא רוצים להתעסק יום ולילה בתחזוקה השוטפת של השטיח או הפאנלים.    

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום