שיפוץ חדר האמבטיה

ריצוף לבית

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אתם גרים בבית שלכם כבר תקופה ארוכה, השנים עוברות ומתחשק לכם לשנות קצת. פה ושם יש סדקים, עיצובים שכבר לא מתאימים ואתם צמאים לשיפוץ. אחד החדרים הראשונים שניגש אליהם בשיפוץ הבית יהיה חדר האמבטיה. בתהליך העיצוב מחדש של החדר החשוב הזה, נצטרך לקבל לא מעט החלטות עיצוביות ופרקטיות על הצבעוניות, החלפת אריחים, בחירת כיורים לאמבטיה וכמו כן בחירת ארונות אמבטיה. איך בוחרים נכון ונהנים מהבחירה שלנו גם בשנים הבאות? ומה לגבי הצבעוניות והחומרים?

מי משתמש בחדר?

בבתים רבים כיום ניתן למצוא חדר אמבטיה כחלק מיחידת הורים, וחדר אמבטיה נוסף או שני חדרי אמבט נוספים, תלוי בגודלו של הבית. גם אם חדר האמבטיה הוא היחידי בבית ומשרת את כל בני הבית – חשוב לתת את הדעת קודם כל למי האנשים או האדם שמשתמש בחדר זה. במקרים בהם מדובר בחדר אמבטיה שאמור לשרת מספר רב של אנשים בבית, יתכן והבחירה תהייה להתקין שני כיורים לאמבטיה. במקרים בהם חדר האמבטיה משרת רק את זוג ההורים למשל, אין צורך בבניית ארונות אמבטיה גדולים. הכל תלוי בשאלה של מי בסופו של דבר יעשה שימוש באופן תדיר בחדר הזה.

בחירת הצבעים

בין אם אתם משפצים את כל הבית או רק את חדר האמבטיה, צריך לקחת בחשבון את הצבעוניות שבה נרצה להשתמש בחדר הרחצה. כיורים לאמבטיה הם על פי רוב לבנים, אך ניתן בהחלט לשחק עם הצבעוניות שלהם וממש לא חובה לבחור רק בכיור לבן. כיורים לאמבטיה בצבע לבן יהיו פרקטים יותר, אך אם אתם טיפוסים צבעוניים או פחות שגרתיים, לכו על צבעוניות מודגשת יותר. פלטת הצבעים של ארונות אמבטיה היא רחבה, ואפשר ללכת גם כאן על הקו הסולידי ולבחור בארון בצבע בהיר: אפור, שמנת או לבן. ארונות האמבטיה צריכים כמובן להשתלב במרחב של החדר, ולכן אם הרצפה של חדר הרחצה היא בצבעים עזים, יתכן וארון אמבט בצבעים בהירים ושקטים יהיה הבחירה היותר הגיונית.

בחירת החומרים

שיפוץ מוצלח הוא כזה שמחזיק לאורך שנים, לא רק בבחירת הצבעים שנשארת לטעמנו גם הרבה זמן אחרי השיפוץ. כאשר משפצים חדר אמבטיה חשוב לבחור בחומרים איכותיים ועמידים. מדובר אחרי הכל בחדר שאנחנו משתמשים בו הרבה. בבחירת ארונות אמבטיה או כיורים לאמבטיה, כדאי מאוד שלא להתפשר ולבחור את המוצרים הזולים ביותר. לעתים הזול ביותר הוא גם הבחירה הפחות איכותית ולכן שווה להשקיע קצת יותר בשביל רהיטים ואביזרים שישמשו אתכם לשנים ארוכות. מומלץ לעשות סקר שוק ולבחון מספר מקומות שמייצרים כיורים וארונות אמבטיה. תראו את ההבדלים בין המותגים השונים ותקבלו החלטה מושכלת. חומרים איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב, יראו יפה גם אחרי שנים ולא ידרשו מכם שיפוץ נוסף בעוד זמן קצר. אל תתפשרו על כך.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום