הרחקת עטלפים ויונים – קוראים למומחים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

 

יונים הם מטרד וגם עטלפים מהווים חוויה לא נעימה בכלל לרוב האנשים. כל אלו מובילים אנשים רבים להתקשר אל חברות הדברה שמומחיות בכל הקשור אל הרחקת יונים ועטלפים בסביבה הביתית. מה שרוב האנשים אינם יודעים הוא שהיונים ופעמים גם העטלפים אינם רק מטרד אלא יכולים לגרום לנזק רציני.

 

עטלפים – כל מה שחשוב לדעת

אנשים רבים מושפעים מסרטים ו/או סדרות אותן הם ראו וסבורים שמדובר על יונקים שיכולים להסתבך בשיער הראש של בני האדם ולגרום פעמים רבות גם לעיוורון. שני אלו אינם נכונים. העטלף הוא יונק חברותי בעל כנפיים שחי יחד עם כמות גדולה של עטלפים בלהק. הוא פעיל בלילות, בעיקר בקיץ ובדרך כלל חי כ- 20 שנה.  בישראל קיימים יותר משלושים סוגי עטלפים, כאשר רוב הסוגים הם של עטלפי חרקים ואילו סוג אחד הוא עטלפי פירות. רוב עטלפי החרקים ניזונים מחרקים ומתגוררים במערות. בשנים האחרונות מערות רבות עברו ניקוי ולכן בוצעה בהן הרחקת עטלפים. עטלפי הפירות לעומת עטלפי החרקים יכולים לגרום לאי נעימות שכן הם אוכלים פירות ופעמים רבות מקיאים את הפירות בכל מיני איזורים בהם אנשים מתגוררים.

 

חשוב לדעת שתפקידם של העטלפים חשוב מאוד לבני האדם, שכן הם מדבירים טבעיים של חרקים ומפיצים של זרעי עצים ופירות. עטלפים אינם מעבירים מחלות והם מהווים חיות בר מוגנות בישראל וזאת בניגוד גמור לכל הקשור אל יונים והרחקתם. הרחקת עטלפים תיעשה על ידי חברה מקצועית שמומחית בתחום זה. ההרחקה יכולה להיעשות על ידי הצבה של רשתות מעל העצים בהם נמצאים העטלפים, רשתות מסביב לפירות, רשתות מסביב למבנה. תאורה חזקה שממוקדת על אזור העטלפים, גיזום של ענפי העצים והצבה של מכשיר מיוחד הנקרא מכשיר אולטראסוני שמשדר גלי קול שגורמים להרחקתם של העטלפים.

 

יונים לעומת זאת הם סיפור אחר לגמרי. יונים מעבירות מחלות ומסוכנות לבני האדם ולכן חשוב מאוד להזמין מומחים מתחום הרחקת יונים, שיבצעו מספר פעולות להרחקת היונים וזאת בהתאם לכמות היונים, הסביבה, המבנה בו הן מרוכזות ועוד. נכון להיום יש אפשרות להזמין מומחים שיתקינו מערכת מיוחדת שעיקרה הרחקה של היונים ממוסדות, מפעלים, בתים פרטיים ודירות. מערכת זו היא מערכת אלקטרונית שתגרום ליונים להתרחק וניתן להתקין אותה על אדן החלון, נישות של המזגן, מרפסות, גגות ועוד. היתרון המרכזי של מערכת זאת הוא שהיא מצליחה להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום