מוצרי מחצבות וייצור אספלט

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

 

כל פרויקט תשתית גדול שמתבצע מחייב שימוש במוצרי בטון, לסוגיהם. כבישים שנסללים מחייבים גם בשימוש באספלט שנועד לציפוי החיצוני שלהם. מוצרים אלו חיוניים ואספקתם נעשית על ידי חברות ענק אשר מתמחות בכרייתם במחצבות שנמצאות בארץ. יש חומרי גלם שכורים בישראל כמו למשל: אבן, חצץ, כורכר, חול ועוד. ויש מוצרים אותם מייבאים כמו: ברזל חול ועוד. ישראל הינה מדינה שמתפתחת כל העת, וקצב גידול האוכלוסייה בה גדל כל העת.  בנוסף, היא מדינה שקולטת עלייה, ולכן, יש צורך בהרחבת כבישים, בהקמת קווי מסילות ברזל, בהקמת והרחבת יישובים ועוד.

כל הפרויקטים מחייבים מערכות ניקוז, ביוב, גשרים, מנהרות, קווי מתח גבוה, חשמל, תקשורת ועוד. המרכיבים העיקריים בכל הפרויקטים הללו הם מוצרים אבן ובטון לסוגיהם. מחצבות רבות הקיימות ברחבי ישראל מספקות את מרבית התצרוכת לבניית הארץ. מעבר למוצרי אבן בסיסיים המרכיבים את מבני התשתיות השונים, יש צורך במוצרי שנועדו לציפוי חיצוני, ורבים מהם מיוצרים על פי ידע הקיים אצל חברה מקצועית בתחום. מפעלים שונים מעבדים את כל המוצרים על פי תקנים ידועים ומשווקים אותם לשוק.

מוצרים לתשתיות

מוצרים דקורטיביים כמו כורכרית, או בטון כורכרי מניחים במקומות שונים. יש מוצרי טיח מוכן שמתאימים לסביבה יבשתית או ימית או אחרים שמיועדים לציפוי קשיח. יש מוצרי טיט, מוצרים תרמיים ועוד. כל המוצרים הללו מנוצלים למטרות שונות והשימוש בהם נעשה על פי הצורך ועל פי התוכניות השונות כפי שהם מוגשות על ידי חברות הפיתוח שמתכננות את הפרויקטים. סלילת כביש נעשית, לרוב, בסיום כל הכנת התשתיות האחרות. אספלט מיוצר מאבן דולומיט ובזלתית ומתאים בצורה מרבית לתנאי האקלים של מדינת ישראל. שינוע האספלט ומוצרי בטון אחרים נעשה על ידי משאיות מיוחדות שמובילות בתפזורת.

כל מי שנוסע בדרכים רבות באזורים שונים בישראל רואה תנופת פיתוח תשתיות, הקמת שכונות חדשות בערים ואת הפריחה הנלוות להן. חברות רבות שעוסקות בהקמת תשתיות שונות, בבנייה בפיתוח, בהקמת נמלים ועוד רוכשות את מוצרי הבטון לסוגיהם ואת המוצרים הנלווים, ומומלץ להן לבצע את הרכישה אצל חברה מקצועית ובעלת יכולת ייצור גבוהה. פרויקטים גדולים מחייבים הזרמה קבועה של מוצרי תשתיות. חברה בעלת יכולת ייצור גבוהה הינה בעלת תשתית ניהולית וביצועית מעולה ובעלת יכולת הובלה מתקדמות. היא יכולה לספק שירותים אלו בהצלחה כולל  יכולת לאספקתם במאמץ מרוכז בפרק זמן קצר.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום