לתכנן מטבח מושלם

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

לכאורה, אין הרבה מה לחדש בעולם המטבחים ובעיצובם. דומה שכיום כבר ראינו את הכל, ובשורה התחתונה המטבחים דומים זה לזה: כל חדר מטבח יכלול כיור מטבח וכיריים, ארונות ומקרר. אך האמת היא שדווקא כיום, יותר מאי פעם, אנחנו יכולים לחדש ולגוון את עיצוב המטבח ולעשות שימוש בחומרים מגוונים, מרתקים ומיוחדים. העלויות אפשריות יותר ובבתים רבים אנחנו מוצאים מטבחים מושקעים, מעוצבים ומטופחים.
כאשר אנחנו מעצבים את חדר המטבח המושלם שלנו חשוב מאד להקפיד על פונקציונאליות מרבית. השימושיות של המטבח תשפיע לטובה גם על המראה – שכן מטבח יפה חייב להיות גם שימושי ונוח. מעבר לכך, ישנם כיום אביזרים שמשנים את נוחות העבודה במטבח מן הקצה אל הקצה. ברשימה הזו כדאי לשים במקום של כבוד גורס אשפה שנפוץ פחות בישראל אבל מקל במידה ניכרת על פינוי האשפה, על עבודות הבישול וכמובן – על האסתטיקה והריחות. מסנן ריחות עושה עבודה שחשיבותה דומה, ומומלץ מאד להתקין אותו בכל מטבח מודרני.
לבשל במטבח הנכון
נושא נוסף שצריך לחשוב עליו כאשר מעצבים מטבח הוא אופיים של בשלני הבית ושל הסועדים. בבית שמארח סעודות גדולות צריך לחשוב בצורה שונה לחלוטין ביחס לבית שבו רק מחממים אוכל מוכן. המחשבה הזו משפיעה על העיצוב כולו – כיור מטבח יחיד או שני כיורים? אי לקבלת משטח עבודה נוסף, או מזנון לארוחות מהירות? תנור גדול לחובבי אפייה יצריך חלל מתאים. כיור עם גורס אשפה צריך להיות מתוכנן בצורה מסוימת, וכן הלאה. כלומר – עבודת העיצוב אינה קשורה אך ורק למראה של המטבח. היא קשורה במידה רבה מאד לשימושיות שלו. המטבח היפה ביותר לא יגרום אושר כאשר הוא לא מתאים לאנשים שעושים בו שימוש.
האווירה שתשרור במטבח היא נושא מעניין נוסף שכדאי להקדיש לו מחשבה מראש. מטבח הומה ופעיל דורש משטחי עבודה גדולים ובנוסף מקום למכשירים שונים ומיוחדים שצריכים להיות זמינים למבשלים. מי שנהנה ממטבח פעיל ייהנה ממראה שמתאים לכך: כלים חשופים וזמינים, קרשי חיתוך גדולים ותצוגה של פירות וירקות. מי שמעדיף מטבח נקי ומסודר זקוק לחללים מתאימים לאחסון ולהסתרת הפריטים. את האווירה יוצרים בעזרת העיצוב והיא גם מכתיבה את אופי הפעילות ואת דרך העבודה בחדר בהמשך הדרך. מכיוון שעיצוב המטבח כולל היבטים רבים כל כך שעל עיצוב ומחשבה כדאי לפנות לספקים שיש להם היצע גדול ומגוון אשר יאפשרו לכם להתאים את החזון העיצובי למציאות פרט אחר פרט.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום