נזילות ואיטום מבנים

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

אחת הבעיות השנואות ביותר על בעלי הבתים, ובצדק, היא הבעיה שמזוהה כאשר נתקלים בננזילה לא מוסברת. כאשר הנזילה מופיעה ליד חלון או לצד צינור האמבטיה אפשר להיות שקטים יחסית, מכיוון שסביר שהנזילה מתרחשת באזור שקל לזהותו ולחסמו. אבל כאשר לפתע מופיעה שלולית על הרצפה או כתם רטיבות על הקיר הבית מפלס החששות עולה – ובצדק. הנזילה עשויה להיראות קטנה – אבל החיפוש אחרי מקורה יכול להפוך לפרויקט גדול, מסובך ויקר. האם צריך להסיר מרצפות? האם נדרש פירוק של הקיר? זה ממש לא המצב שכדאי להתחיל בו תהליך של ניסוי וטעייה.
זה הרגע לחשוב ברצינות על הפתרון החדשני של איתור נזילות במצלמה טרמית – הפתרון המעולה הזה נמצא כיום אצל מומחים לאיטום מן השורה הראשונה. לא זו בלבד שהם יכולים לאתר את מקור הנזילה מבלי לפרק דבר, הם יוכלו לטפל בבעיה בצורה הטובה והיעילה ביותר כדי לצמצם עלויות ולהבטיח אטימה מלאה בעתיד. באופן כללי, איטום הנכס ובאופן מיוחד איטום מאגרי מים, הם נושא מורכב וכדאי לתת רק למומחים של ממש לטפל במצבים של נזילות ונזקי מים.
פתרון האיטום הטוב ביותר – מניעה
באופן כללי, מומלץ לחבור למומחי איטום בכל פרויקט של בניה או שיפוץ כדי להבטיח שהנכס שלכם יהיה אטום בצורה הטובה ביותר. מכיוון שבהמשך הדרך נזקי רטיבות יכבידו על הכיס וישבשו את שגרת החיים, הרי שכל השקעה באיטום מיטבי בעת הבניה תשתלם בהמשך הדרך. ככל שמבנה אטום יותר, כך אתם מוגנים יותר מפני חדירות המים הללו שעשויות להיגרם לאורך זמן ולחולל נזק של ממש עוד לפני שתבחינו בקיומן. כאן המקום להדגיש את החשיבות המיוחדת של איטום מאגרי מים מבחינה בריאותית וחוקית כאחד. כאשר יש בבניין מאגרי מים חייבים להתאים להם את פתרונות האיטום הטובים ביותר. החשש הוא מפני חדירת מזיקים למאגר עצמו או מפני חלחול מים שייצור בתורו פטרת ונזקים אחרים.
היה ובכל זאת זוהתה נזילה במבנה – זה הרגע לפנות למומחי איטום אשר עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. כאמור, ניתן לבצע כיום איתור נזילות במצלמה טרמית. המכשיר המתקדם שולח גלי אינפרה אדום ומזהה את הבדלי הטמפרטורה שבתוך הקירות. כעת תופיע על צג המכשיר תמונה שמראה את הבדלי הטמפרטורה, וכך ניתן לזהות בצורה מדויקת את מקור הנזילה. הפעלת המכשיר והטיפול בנזילה צריכים להתבצע ללא דיחוי וברמת המומחיות הגבוהה ביותר כדי לצמצם את הנזק ואת ההוצאות הנלוות.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום