ניקיון העסק שלך

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בעלי עסקים רבים מתקשים פתרון מוצלח לנושא הניקיון. הסיבות לכך הן רבות: ראשית, מדובר בתחום שקשה למצוא בו עובדים איכותיים שיתמידו לאורך זמן. הניקיון דורש במקרים רבים ציוד מיוחד וידע רלוונטי כך שעובד שהוקצה לתחום במקרים רבים אינו מצליח להשתלט על העבודה הנדרשת ובית העסק פשוט אינו מגיע לרמת ניקיון מספקת. בנוסף, בעלי עסקים רבים עוסקים בבעיות רציניות של תזרים מזומנים, אספקת סחורה, שיווק וכן הלאה. הניקיון נמנה על הנושאים שתמיד נדחקים לצד, וקשה למצוא את הגורם שיצליח להתמקד בתחום הזה ולנהל אותו בצורה ראויה ושיטתית לאורך זמן.

ובכל זאת, עסק לא נקי הוא עסק בבעיה. ראשית – העובדים עצמם סובלים מן הלכלוך ומן הבלגן. אפילו עובדים שאינם מתעניינים בנושא כלל יעדיפו להגיע למשרד נקי, לעשות שימוש בחדרי נוחיות מצוחצחים ולאכול במטבח נקי. חשוב לא פחות הוא נושא הבריאות – מחלות וחיידקים יעברו בצורה מהירה יותר בעסק שאינו נקי, והשורה התחתונה היא תחלואה גבוהה בקרב העובדים. ולבסוף, כמובן – הרושם שעסק מלוכלך ומוזנח עושה על הבאים בשעריו הוא שלילי ביותר. הלקוחות, הספקים וכל אדם שמבקר שמים לב – אפילו ברמה לא מודעת – לרמת התחזוקה של המקום והיא משפיעה על הדימוי של בית העסק בעיניהם.

המסלול לעסק נקי יותר

כדאי לדעת שישנן חברות שמתמחות בתחום הניקוי ויכולות להציע שירותים שכוללים ציוד מתאים. חשוב לזכור שהעסק שלכם אינו בית מגורים: אנשים רבים עושים שימוש במתקנים שלו, מתהלכים ועובדים בו. סחורה נכנסת ויוצאת, טיפולי תחזוקה מתרחשים – ועבודת ניקיון היא סיזיפית ויומיומית. הניקיון אינו יכול להסתכם בהעברת סמרטוט לח על המרצפות ובניקיון קוסמטי וקל בדומה לזה שמתבצע בבית המגורים שלכם. צריך להקדיש מאמץ רב לניקוי הקירות, להברקת זגוגיות החלונות, לשטיפת השטיחים, לאיבוק המנורות ולשפע דברים שעין לא מקצועית אולי תחמיץ ושהעדר ציוד מקצועי מכביד על תחזוקתם.

כאשר בוחרים חברת ניקיון שתטפל בעסק שלכם בחרו בחברה וותיקה, אמינה ומומחית לתחום. דאגו לקבל ייעוץ על השירות שמתאים לעסק שלכם, בהתאם לאופי העבודה המתנהלת בו, גודל השטח, מספר העובדים, מתקנים כמו מטבח ושירותים וכן הלאה. שלבו בתחזוקת המקום טיפולים מתקדמים ומקצועיים יותר כמו למשל פוליש להברקת הרצפות אחת לתקופה לפי הצורך כדי להבטיח שהעסק נראה תמיד במיטבו. אל תשכחו את הרהיטים, העציצים וכל אלמנט קישוטי שחייב להיות נוצץ ונקי מאבק וכתמים.. העסק שלכם יכול להיות נקי יותר – פנו לחברה הנכונה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום