על מה חשוב להקפיד בתחזוקת ספות?

ניקוי ספות

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

הנזקים הבריאותיים בשהייה לאורך זמן בסביבה לא נקייה

אבק – אותה אבקה אפרורית המצטברת על התמונות המשפחתיות, מדפי הספרים ובעצם בכל מקום – מורכב מתאים מתים של גופנו, חלקיקי שערות, קשקשים ועוד, וכן מחול או סלעים מתפוררים הנכנסים אלינו הביתה מבעד לחלון בחסות הרוח. קרדית האבק היא יצור מיקרוסקופי שאוהב לחיות בסביבה מאובקת, וככל שיש יותר אבק – היא מופיעה יותר ויותר. הקרדית מפרישה חומרים החודרים לנקבוביות העור שלנו ודרכי הנשימה שלנו, ואצל אנשים רבים עשויה לגרור תגובות אלרגניות או להצטברות מזיקה בדרכי הנשימה.

מתי יש צורך בניקיון יסודי ומקצועי

הקפדה על ניקיון שוטף בבית היא חשובה מאין כמוה, אך חשובה לא פחות היא הקפדה על ניקוי ספות מקצועי ויסודי אחת לתקופה. ניקיון זה כולל חיטוי עמוק המבטיח שמירה על היגיינה וסביבה נקייה לאורך זמן. בנוסף, באמצעות חומרי הניקיון היעילים, אותם כתמים שכבר התייאשתם מהם והחלטתם לחיות עם הידיעה שהם שם כדי להישאר – ייעלמו כלא היו, והספה תחזור להיות נוצצת כמו ביום שקניתם אותה.

דווקא היום – חשוב להקפיד על ניקיון יסודי ברחבי הבית

מגיפת הקורונה הזכירה לכולנו דברים חשובים, ביניהם היא היוותה תמרור אזהרה לגבי החשיבות בשמירה על היגיינה וניקיון. על אחת כמה וכמה, בעידן הקרוב שאיננו יודעים כמה זמן הוא יימשך, בו השתנה לחלוטין המאזן של הזמן בו אנו מבלים בבית לעומת מקומות ציבוריים. אם כן, האחריות על הסביבה הנקייה – היא עלינו במאה אחוז, ובעזרתה לא רק שניתן יהיה לשמור על אווירה נקייה, אלא גם למנוע מחלות ונגיפים ובראשם הקורונה.  ניקיון יסודי של ספות איננו רק מוריד כתמים ועושה נעים בעין, אלא דואג לחיטוי יסודי וקטילת חיידקים שהקימו בית בתוך הספה שלכם, ובמהלך הזמן דאגתם להאכיל אותם היטב בשאריות מזון ושאר מזכרות שהבאתם איתכם מהרחוב הבייתה. חיטוי יסודי יבטיח את הרחקתם לזמן רב, ויקנה לכם שקט נפשי בכל הקשור להיגיינה בסלון.

האם ניקיון יסודי של הספה עלול לגרום לאלרגיות

רבים טועים לחשוב שהשימוש בחומרי ניקיון חזקים עלול לגרור תגובות אלרגניות אצל חלק מהאנשים, בעיקר אלה עם עור בעל רגישות. ואכן, בעבר חומרי הניקוי שהיוו את "המילה האחרונה" בתחום הניקיון היו עשויים ליצור גירויים. אולם, המצב הוא כבר לא כזה, וכיום ישנם חומרי ניקוי טבעיים, שנבדקו והוכחו שאינם פוגעים בעור רגיש, בגוף של ילדים ואף לא בבעלי חיים. חומרי ניקוי אלה אינם כימיים אלא מקורם בזרעים ובצמחים, ובשילוב מים בלבד. משכך, הם גם ידידותיים לסביבה, ומצמצמים למינימום ההכרחי את זיהום המים שבעבר היה חלק מתהליך ייצור החומרים. חשוב לדעת שחומרים אלה מנקים היטב, ללא פשרות, אך אינם מזיקים לנו ואינם מזיקים לסביבה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום