מדוע כדאי להיעזר בשירות מקצועי כשזה מגיע לספות שלכם?

ניקוי ספות מקצועי

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

העיקר הבריאות

האבק הוא חלק מאיתנו, תרתי משמע: הוא מורכב מחלקיקים שאנו משירים מגופנו, ומלווה אותנו בכל מקום בחיינו – בבית וברכב, במשרד וברחוב, במוזיאון ובקולנוע. האבק הוא לא רק מטרד לעין, אלא מפגע סביבתי של ממש. בין אם אתם בעלי עור רגיש לאבק ובין אם לא, החל מכמות מצטברת מסויימת האבק יכול להשפיע על איכות הנשימה שלכם, פשוט מכיוון שהוא עלול לחסום את דרכי הנשימה. שהייה ממושכת בסביבה כזו יכולה להוביל לירידה באיכות התפקוד שלנו, ובמקרים אחרים אפילו לנזקים משמעותיים. הספות שלנו בבית הפכו למוקד העיקרי בו אנו שוהים במציאות הנוכחית של ריחוק חברתי וצמצום השהייה במרחב הציבורי, ולכן הגיע הזמן לעשות להן טיפול יסודי.

לאיזה סוג ספות ניתן לבקש עזרה מקצועית

כיום ישנם שירותי ניקיון איכותיים ביותר, המתאימים לכל סוג של ספה. שירות של ניקוי ספות מקצועי יכול להתאים לספות עור, דמויות עור, ספות בד, וכן לחלקים הפנימיים של הספות: המזרונים, הספוגים, הכריות וכולי. חשוב לדעת שקנייה עצמאית של חומרי ניקוי יכולה להיות מסוכנת בהיבט זה, משום שלא כל חומר ניקוי מתאים לכל סוג של ריפוד, ואי התאמה עלולה להסב נזק לטווח ארוך. בנוסף, לכל חלק בספה יש סוג אחר של טיפול המתאים לו, ולכן אם תרצו לחסוך את כאב הראש של התאמת חומר ניקוי וסוג טיפול לכל חלק – פשוט הזמינו שירות מקצועי. שירות איכותי יותיר ניקיון עמוק לטווח ארוך, כך שלא תצטרכו להזמין אותו יותר מאחת לכחצי שנה עד שנה.

ההיגיינה בבית חשובה בימי הריחוק החברתי

מאז שנחתה עלינו המגיפה העולמית אנו מבלים שעות נוספות בבית, ולכן האחריות על השהייה בסביבה היגיינית ובטוחה שלנו ושל בני משפחתנו היא אך ורק עלינו. ניקוי מקצועי איננו רק עניין של כתמי שמן או פירות, של ניטרול ריחות ושל רענון הריפוד – אלא מדובר בסוגיה בריאותית של ממש, כאשר הניקוי המקצועי כולל חיטוי עד מתחת לסיבי הבד, ומבטיח הרחקה של בקטריות לתקופה ממושכת. ככל שתקדימו להבטיח את החיטוי, כך תוכלו ליהנות זמן רב יותר מהשקט הנפשי החיוני כל כך בתקופה זו, וכך תעשו את המקסימום מבחינתכם למנוע עד כמה שניתן, את הגעת נגיף הקורונה לביתכם.

האם חומרי הניקיון מזיקים לסביבה

לא, חומרי הניקיון המודרניים ידידותיים לסביבה. הם אינם מכילים כימיקליים, וללא פשרות על הניקיון מבטיחים שמירה על הריפוד,  וחשוב מכך – שמירה על העור שלכם, של ילדיכם ואפילו של חיות המחמד. כיום השמירה על איכות הסביבה והקפדה על קיימות בכל פעולה היא נר לרגלם של עסקים רבים, וניקוי ספות מקצועי איכותי יקפיד על כללי השמירה על הסביבה תוך שימוש בחומרי ניקוי "ירוקים".

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום