טיפים למעבר דירה מוצלח

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

מעבר דירה יכול להתבצע בקלות ובפשטות עבור סטודנט צעיר שאורז את חפציו בתוך ארגז. אבל כאשר משפחה שלמה עוברת דירה, על כל חפציה, ילדיה וחיות המחמד שלה – מדובר בפרויקט של ממש. ישנם הרבה מאד צעדים שכדאי לעשות כדי להבטיח מעבר קל וחלק יותר. ראשית, כדאי לבדוק בקפידה את הדירה המיועדת: יתכן מאד שנדרשת הדברה לבית וכמובן שיש לתאם את עבודות ההדברה עם עבודות הניקיון והשיפוץ. הזמן הנכון לניקיון יסודי הוא אחרי השיפוץ ולא סמוך מדי לזמן ההדברה כדי לא להפריע לביצועה. מומלץ מאד לשכור את שירותיה של חברת ניקיון שתוכל לטפל בצורה הדרושה בדירה הריקה בעזרת ציוד מתאים.
כאשר בוחרים בחברת ההדברה כדאי לדעת שיש טרנד חדש בענף ההדברות: הדברה ירוקה אשר תבטיח את שלומם וביטחונם של בני המשפחה וחיות המחמד שיגיעו לגור בבית בקרוב. החשש מפני הדברה כימית מזיקה אינו חשש בעלמא – כולנו שמענו על מקרים מעוררי דאגה, וכמובן שקשה לאבחן את ההשפעות המזיקות של גורמי הזיהום השונים שנשארים בשטח. לא במקרה נוצר טרנד של הדברה ירוקה אשר מבטיח את בריאותם ושלומם של היקרים לנו. נושא חשוב נוסף שדורש טיפול מראש הוא רישום למוסדות לימוד. בנוסף, כדאי לנצל את המעבר לזריקת חפצים מיותרים ומסירתם.
עוברים דירה בקלות וביעילות
לאחר שדאגתם לביצוע הדברה לבית ולניקיון, כדאי להתחיל לחשוב על הדירה הנוכחית. מומלץ ליצור רשימה מסודרת של כל ספקי השירות ולדאוג לעדכן את כתובתכם, כאשר חשוב באופן מיוחד לעדכן את מוסדות הלימוד של הילדים וכל גורם שעשוי לרצות ליצור עמכם קשר בשעת חירום. שירות הדואר מציע העברה לכתובת החדשה, ובתקופת השירות תוכלו להעביר בהדרגה את כל הגורמים ששולחים אליכם מכתבים. במקביל, יש להתחיל לחשוב על עבודות האריזה ולהחליט אם תבצעו אותן בעצמכם או תשכרו אנשי מקצוע. כיום מחירה של אריזה מקצועית יכול להשתלם ולהקל במידה ניכרת את תקופת המעבר.
אחרי שתמצאו או עצמכם בדירה החדשה בוודאי תשמחו על עבודות הניקיון ועל כך שידעתם על טרנד חדש בענף ההדברות: הדברה ירוקה. בימים הראשונים בדירה החדשה קשה למדי להיכנס לשגרה, ומומלץ לארוז חפצים חיוניים בצורה זמינה כדי להבטיח שאתם יכולים לגשת אליהם בקלות ובמהירות בלי לחכות עד לפריקת אחרון הארגזים. מכיוון שהילדים מתקשים להתמודד במקרים רבים עם השינוי הגדול בשגרה ובחיים חשוב במיוחד לדאוג לכך שיוכלו לגשת במהירות לחפצים ולצעצועים היקרים לליבם. מעבר נעים וקל!

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום