פוליש לרצפה – כל היתרונות בבחירה אחת

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בעשור האחרון אנשים רבים מחליטים לשכור את שירותיהן של חברות ניקיון ואחזקה שמציעות שירותי פוליש. הסיבה לכך היא התוצאה הנפלאה של רצפה מבהיקה וריחנית לאורך זמן.

 

המשמעות של המילה 'פוליש' היא מירוק, צחצוח או הברקה של הרצפה. כאשר מדברים על פעולות פוליש למרצפות הכוונה היא לפעולות ניקוי וצחצוח שבסיומן מובטחת תוצאה של רצפה נקייה ומבריקה שנראית כמעט כמו ביום התקנתה. נכון להיום יש סוגים שונים של פוליש לרצפה ותמיד חשוב לברר קודם לכן עם החברה שמציע שירותי פוליש באשר לסוג הפוליש המתאים לסוג המרצפות שלכם בבית או בעסק. תכשירי הפוליש, הציוד וטכניקת ההברקה משתנה  בהתאם לסוג המרצפות, כך שתמיד חשוב לברר טרם אתם פונים אל חברה שמציעה שירותי ניקיון, תחזוקה ופוליש מה סוג המרצפות שבביתכם, האם מדובר על מרצפות שיש, קרמיקה, גרניט או שמא מדובר על מרצפות טרצו.

 

איזה סוג פוליש?

יש אנשים שמתלבטים האם לקנות תכשירים ולבצע את פעולות הניקוי והפוליש בעצמם או שמא לפנות אל חברה שמציעה שירותים מקצועיים של פוליש לרצפה. אמנם כיום יש אפשרות לקנות תכשירים מיוחדים לפוליש וכן יש אפשרות לפנות אל חנות שמציעה מכונות פוליש מיוחדות, אך רוב האנשים מוותרים על הזכות לבצע את הפוליש בעצמם ומחליטים לפנות לחברות מקצועיות. מדוע? משום שהשכרת מכונת פוליש לא תמיד משתלמת מבחינה כלכלית, כי נדרשת מומחיות על מנת להפעיל את המכונה יחד עם חומרי הפוליש המיוחדים ובסופו של דבר חברה שמעסיקה מומחים בתחום הפוליש, ציוד מיוחד ותכשירים ייעודיים תוכל להבטיח לכם את אותה תוצאה נפלאה בה אתם מעוניינים.

 

יש אפשרות לפנות אל חברת פוליש ולתאם פגישת ייעוץ ושם ללמוד אודות כל סוגי הפוליש ולבחור במיידית את הפוליש בו אתם מעוניינים או לקרוא אודות סוגי הפוליש השונים וזאת על מנת להגיע לפגישה עם נציג החברה מוכנים. ישנם שלושה סוגי פוליש:

  • פוליש ווקס – כאן החברה תבצע ניקיון יסודי של הרצפה ולאחר מכן המומחה ימרח שעוות ווקס מיוחדת שתעניק לרצפה את אותו המראה המבריק והמרשים.
  • פוליש קריסטל – כאן המומחה ידאג לחמם את הרצפה ובאמצעות מכונה מיוחדת (סקוטץ' ברייט) הוא יחדיר חומר מיוחד לשכבה העליונה של הרצפה. חומר ההברקה ימרח בשלבים. היתרונות של סוג זה של פוליש וזאת בהשוואה אל ווקס הם שהתוצאה הסופית תהיה של רצפה שבה לא ניתן להחליק בעלת מראה מבריק, רטוב ואחיד. בהחלט מראה מרשים שנשאר לאורך זמן.
  • פוליש אקריל – גם כאן משתמשים במכונה המיוחדת ומורחים על הרצפה חומר איטום מיוחד, חומר אקרילי. היתרון הגדול של פוליש מסוג זה הוא שלאחר שהחומר מתייבש הוא מעניק לרצפה מראה מבריק ומרשים ומגן עליה מפני כתמים שונים וריטות.

 

כעת, כל שנותר לכם הוא להחליט מהו הפוליש בו אתם מעוניינים ולבחור את החברה המתאימה לביצוע העבודה.

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום