לדירה שלכם מגיע שירות מקצועי – היום יותר מתמיד

ניקיון דירה

שתפו את הכתבה

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

בימי הקורונה הבית הפך למוקד השהייה העיקרי שלנו

מדיניות הריחוק החברתי וצמצום פעילות המשק, שאנו לא יודעים עוד כמה זמן תימשך ובאיזו עצימות, על אחת כמה וכמה בימים בהם השמועות על גל שני וסגר נוסף הופכות מציאותיות –  כופה עלינו לשהות זמן רב בבית. עד כדי כך, שיש לא מעט אזרחיות ואזרחים שכמעט ולא יצאו מהבית במשך שבועות רבים. על אלה נוספים המבודדים, שכמובן מכורח הנסיבות אינם יכולים לצאת אפילו לדקה מהמרחב הביתי הסגור. לכן, דווקא בימים אלה, הגיע הזמן להשקיע בדירה ולהבטיח שהייה נעימה, בריאה ובטוחה. הבית הוא המרחב הכי בטוח שלנו, בעיקר בימים אלה, ולכן אל לנו להתפשר על איכות השהייה בו, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית.

הקפדה על תחזוקה עצמאית איננה תחליף לניקוי מקצועי

ללא ספק, התחזוקה השוטפת של הבית היא הגורם המרכזי והחשוב ביותר בשמירה על היגיינה וסביבת מחייה נעימה. יחד עם זאת, ניקיון דירה מקצועי אחת לתקופה יכול לשדרג לכם את חוויית השהייה בבית לגבהים שלא חשבתם שתוכלו להגיע אליהם. פוליש, חידוש צביעה, טיפול בעובש ושירותי הדברה יסודיים הן רק דוגמאות קטנות לסוגי שירות שמומלץ להיעזר באנשי מקצוע על מנת להבטיח איכות מקסימלית של התוצאה הסופית. בנוסף, אם ברשותכם שטיחים, שאיבת אבק איננה מספיקה, ומדי פעם יש לדאוג לחיטוי יסודי שיבטיח הרחקה של מושבות בקטריות לתקופה ממושכת.

האם מבחינת איכות הסביבה עדיף לנקות לבד?

זה נכון שרוב חומרי הניקיון המצויים בסופרמרקטים מכילים חומרים כימיים חזקים. דווקא בשל כך – ניקוי מקצועי הוא עדיף על פני ניקוי עצמאי כאשר מדובר בניקוי יסודי שעושים אחת לתקופה. ניקוי מקצועי איכותי משתמש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה, מבוססי מים וצמחים, שאינם מתפשרים על רמת הניקיון אך אינם מזיקים כלל וכלל לסביבה. יתרון נוסף שלהם הוא הבטיחות, וההבטחה שאף אחד מיושבי הבית לא יינזק מהשימוש בהם. חומרים אלה עומדים בתקנים בינלאומיים בסטנדרטים גבוהים מאוד של בטיחות ושל קיימות, והכל כמובן כלול בשירות של הניקיון.

לעבור דירה מבלי לעבור דירה

לעתים בוער בנו הצורך בהתחדשות, אנו מרגישים שהבית שלנו כבר צבר הרבה שנים ואבק – ומגיע לנו להתרענן ולהתחיל מחדש. רגע לפני שמכינים את הארגזים, בררו עם עצמכם האם הצורך במעבר נובע משיקולים חיצוניים או עקב בעיות בדירה עצמה. אם רק הדירה צריכה ריענון, אל תמהרו לעבור, וחישבו על שכירת שירות של חברת ניקיון מקצועית הכולל פוליש והברקה. אלה יכולים להחזיר עטרה ליושנה, ולהקנות לדירה שלכם מראה של ראשוניות, רעננות, ניטרול ריחות שכבר ויתרתם על הניסיון להיפטר מהם ועוד. ייתכן מאוד שלאחר ניקוי מקצועי תקבלו בית נקי וחדש יותר מאשר זה שנכנסתם אליו.

תתחדשו!

כתבות נוספות

אמנת השירות שלנו

התחייבות להגיש שירותי נקיון כלליים למגוון גופים פרטיים ומתחייבים לתוצאות ברבה הכי גבוהה הענקת שירותי נקיון לכלל קוחותינו באופן המכבד את  רצונותיהם, ולהביא לשביעות רצונם

לכל הצפה יש פיתרון נקי

אחת התופעות המוכרות בקרב משפחות רבות הן ההצפות המתרחשות דרך חורי הניקוז בבית. אין ספק כי התמודדות עם הצפה דורשת לא פעם תעצומות נפש ואנרגיות

מעוניינים בשירות של חברת ניקיון?

צרו איתנו קשר עוד היום